Всеки производител е трябвало да обявява сервизна акция повече от веднъж. Това изобщо не е доказателство за проблемност на машините, а по-скоро за вниманието на компанията - всеки прави грешки, номерът е тя да бъде открита и коригирана навреме. Самите компании се грижат за репутацията си и често алармират предварително, дори ако дефектът изглежда странен и вероятността за неговото проявление клони към нула.
Основното в случая е, че безопасността винаги е на първо място за всеки производител. Нека си припомним за най-нелепите и забавни дефекти, които бяха обявени през тази година.
Най-нелепите дефекти, довели до сервизни акции (ГАЛЕРИЯ):
Германската фирма изтегли близо 200 000 автомобила, след като в края на пролетта установи, че някои от произведените коли нямат уплътнителни капачки, които покриват механизма за хоризонтално регулиране на главната оптика. Става въпрос за 193 259 екземпляра от четири модела, произведени от 2002 до 2019 г.