Всеки производител е трябвало да обявява сервизна акция повече от веднъж. Това изобщо не е доказателство за проблемност на машините, а по-скоро за вниманието на компанията - всеки прави грешки, номерът е тя да бъде открита и коригирана навреме. Самите компании се грижат за репутацията си и често алармират предварително, дори ако дефектът изглежда странен и вероятността за неговото проявление клони към нула.
Основното в случая е, че безопасността винаги е на първо място за всеки производител. Нека си припомним за най-нелепите и забавни дефекти, които бяха обявени през тази година.
Най-нелепите дефекти, довели до сервизни акции (ГАЛЕРИЯ):
От японската компания почти веднага признаха, че не знаят как да се справят с проблема, който беше открит при стотици машини, произведени от 2004 до 2012 г. Само за няколко дни производителят получи оплаквания от американски, канадски и британски шофьори, но решение така и не беше открито.