Всеки производител е трябвало да обявява сервизна акция повече от веднъж. Това изобщо не е доказателство за проблемност на машините, а по-скоро за вниманието на компанията - всеки прави грешки, номерът е тя да бъде открита и коригирана навреме. Самите компании се грижат за репутацията си и често алармират предварително, дори ако дефектът изглежда странен и вероятността за неговото проявление клони към нула.
Основното в случая е, че безопасността винаги е на първо място за всеки производител. Нека си припомним за най-нелепите и забавни дефекти, които бяха обявени през тази година.
Най-нелепите дефекти, довели до сервизни акции (ГАЛЕРИЯ):
До момента е регистриран само един такъв случай - от октомври в Катар, където един от четирите панела е паднар от колата. След него автомобилният производител започна разследване. Оказа се, че е допусната производствена грешка. Собствениците на засегнатите превозни средства ще бъдат уведомени за изтеглянето от пазара от 13 януари следващата година. Специалисти от компанията ще огледат стъклото и ще го сменят, ако е необходимо.