IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota представи SUV от ново поколение

C-HR Prologue идва следващото лято с избор от хибридно и плъгин хибридно задвижване

Компанията Toyota представи концепцията C-HR Prologue, която ясно показва какъв ще бъде новият японски хибриден кросоувър, който дори 6 години след лансирането си продължава да е сред най-продаваните в своя сегмент.

 

toyota-c-hr-prologue-concept.jpg

 

Отличителният елемент на C-HR Prologue е предницата с решетка тип пясъчен часовник, която се присъединява към фаровете тип бумеранг, издълбани в предния капак. В сравнение с Aygo X и Prius, фаровете са малко по-различни с четири отделни вложки, които придават на кросоувъра допълнителна индивидуалност.

Пропорциите на Toyota не изглеждат много по-различни от сегашното поколение - с яки калници и големи джанти, което прави колата да изглежда много масивна. Отзад триъгълните светлини, разположени в колоните, са съединени от централна LED лента, докато на бронята се намира чисто нов хромиран профил.

 

toyota-c-hr-prologue-concept (1).jpg

 

Трите цвята на корпуса също характеризират Prologue. Докато настоящият модел има само черен покрив в черно, тук могат да се намерят и контрасти по цялата задна част и отстрани. Освен това са добавени оранжеви елементи. Toyota обаче подчертава, че това е опция, което предполага, че клиентите ще могат да изберат и по-традиционна визия за своя екземпляр.

Проектиран в европейския дизайнерски център на Toyota в южната част на Франция, новият C-HR ще има нова гама двигатели. В допълнение към пълните хибридни версии, кросоувърът ще се предлага и като plug-in хибрид с батерии, създадени в Европа. От компанията информират, че наименованието на концепцията като Prologue е важно, защото единствената друга Toyota, която носи този суфикс - Aygo X Prologue, се оказа много точен ориентир за евентуалния производствен модел.

 

toyota-c-hr-prologue-concept (3).jpg

 

Toyota е избрала да запази фокуса на новия автомобил върху стила и дизайна над практичността - ценности, които позволяват смел външен вид, което превръща C-HR в един от най-добрите модели на Toyota за привличане на нови клиенти. Смята се, че междуосието на новия автомобил е изключително близко до това на съществуващия C-HR и вероятно трябва да бъде така, като се има предвид, че производственият модел ще използва същата платформа TNGA.

Компанията не разкрива сега допълнителни спецификации за различните версии, но може да се предполага, че ще има избор от пълен хибрид със 197 к.с. 2.0, наследен от Corolla Cross. В същото време plug-in хибридът може да споделя задвижването с 223 к.с. и 13,6 кВт/ч батерия на новия Prius, което позволява около 75 км пробег в електрически режим. Очаква се Toyota C-HR Prologue да се появи на пазара в средата на 2023 г.

 

Още снимки на Toyota C-HR Prologue - вижте в галерията:

 

 

0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 5 rate down comment
    ФiН-ФЭНь_BM1ГЛАДБАХ! ( преди 1 година )
    И да довърша: това последица от страх ли е, от нежелание ли е, живото опасение, че GENESiS лека-полека, степ-by-степ, започва да засенчва хегемонията и господството на традиционно толерираните и постоянно хвалени /станали напоследък/ свръх-ГРОЗДНИ псевдо-творения на куцата и кYxA ГЕРМАН.дизайнерска /тотално отсъстваща!/ мисъл и идея, свикнали по дифолт и по традиция да прибират безнаказано и безпроблемно сетните спестени паре на прекалено верващите им техни фенове - пълен Сиетър, да не кажа ЦИРК
  • #6
    3 rate up comment 4 rate down comment
    ФiН-ФЭНь_BM1ГЛАДБАХ! ( преди 1 година )
    До ДЖУДЖАРО/2: Мерси за хубавите правдиви думи за красивия и грабващ от раз очето на специалисти дизайн на истински авангардния премиум-ЛЮКС кар - GENESiS, пряко разработван под критичния и яко взискателен поглед на шефа на фирмата /привлечен своевременно от АУДi/ Щастливия ЛЮК ДонкерВолке... Просто, щото има защо. И тук е редно да попитаме Пешо, Антъни, и др. местни списователи, защо накрая не вземат да представят модерната визия на ел.кабриото Convertible - X - CONCEPT дебютирал т.г. в ЕЛ-ЕЙ!
  • #5
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Те може да имат дизайнерски център във Франция, но това не гарантира добър дизайн, ако им плащат със семки както Субару на работиниците си във Америка, заради които бяха казали, че няма как да произвеждат електромобили в САЩ, понеже Макдоналдс плащал по-големи надници.
  • #4
    5 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Джиджарувото, елегантност и Лескункс в едно изречение? Думата, която търсиш, е гротескност.
  • #3
    5 rate up comment 2 rate down comment
    До 1 ( преди 1 година )
    Знаеш ли какво значи интериор?
  • #2
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Джуджаро ( преди 1 година )
    Всичко е въпрос на вкус, но според мене дизайнерският център на Тойота във Франция вече повече от 20 години изважда непривлекателни модели, остарели линии, странни цветови решения и груба форма. Няма я елегантността на Лексус, нито на Дженезис (на Хюнде), дори на най-новите китайски коли. Кой и защо продължава тази фирмена политика за неме е загадка.
  • #1
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Страхотен интериор, нали? Изключително иновативен. Досега никой не е представял толкова изчистен интериор и не прилича на никой друг!