Покупката на Toyota GR Corolla за желаещите в се оказва истинско предизвикателство. И първите щастливци, които ще се сдобият с автомобила, се нуждаят от огромен късмет. А проблемът в случая не е в цената (тя е около 37 000 евро), а в производствения капацитет на компанията.
От Toyota обявиха, че заради новата вълна на коронавирус, както и продължаващата криза с чиповете, производството на GR Corolla ще се забави значително. Затова и в компанията решиха да разиграят първите 570 бройки на лотария. Тя вече стартира и ще приключи на 18 декември за версия с две врати Morizo, която е настройвана лично от президента на марката Акио Тойода.
Ден по-късно ще приключат и записванията за стандартния вариант RZ, а всички щастливци ще бъдат изтеглени в първите седмици на януари. Те ще трябва да посетят представителство на марката и да уточнят подробностите около покупката на своята Corolla, като ще получат автомобила си през пролетта. Едва тогава стартират и масовите продажби на модела, като поръчките ще бъдат отворени за всички.
Лотарията за закупуване на автомобил не е абсолютна новост в Япония. Например, този метод вече е бил използван през 80-те години за няколко модела на Nissan - така наречените Pike Cars, а именно Pao, theFigaro, Be-1 и S-Cargo. По-конкретно, един от тях - Be-1, имаше ограничено производство от само 10 000 единици. Затова, за да отговори на много голямото търсене, компанията реши да разчита на лотарийна система.