IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Каква е тайната на Toyota Tacoma с пробег от 1,8 млн. км?

Маслото е сменяно на всеки 8000 км, а резервните части са само оригинални

Пикап Toyota Tacoma има репутацията на почти неразрушим и това е една от причините да е толкова популярен в САЩ, но въпреки това е удивително постижение, когато която и да е кола достигне 1,8 млн. км, без значение от марката, информира The Drive.

 

999cb091-94591c918983ca268e1b90e2c044eb82

 

Един такъв автомобил в Аризона е изминал тези километри и то без сериозни проблеми. Каква е тайната? Безкомпромисна поддръжка и качествени части, разкрива собственикът на автомобила, който е от 2008 г. – второто поколение на Toyota Tacoma (2005 до 2015 г.).

Пикапът е редовно обслужван в един и същи сервиз през последните 10 години, а маслото и филтрите са сменяни на всеки 8000 км. И още нещо много важно – всички използвани резервни части са били само оригинални. Километражът на колата е „замръзнал“ на 999 999 мили (1,6 милиона км), а след като сервизът е поискал нов от компанията, но не е получил, собственикът използва бордовия компютър, за да следи изминатите километри, които вече са 1,1 мили (1,8 млн. км). Но автомобилът продължава да е в движение.

 

1e8f3b2b-3e4a5091e148ed51d073cd98d4a0a455

 

Собственикът добавя, че ремонтът на неговата Toyota Tacoma се свеждал до подмяна на консумативи в двигателя и ходовата част. Смяна на алтернатор и нов ангренаж са по-сериозните ремонти в тази Toyota. Съединителят също така е сменен веднъж от друг сервиз. Отбелязва се също така, че е използвано винаги синтетично масло, въпреки че ръководството за експлоатация не го изисква.

По тялото на автомобила, разбира се, има следи от активна употреба, но няма оплаквания относно техническото състояние на машината. Никога пикапът не е оставял шофьора на пътя, а неговият 2,7-литров бензинов двигател със 159 к.с. и 5-степенна механична скоростна кутия са в отлично състояние. Това е от най-базовите модели, който е можело да се купи през 2008 г., но както добавят от The Drive, опростената версия е най-добрата, когато се говори за издръжливост и надеждност. Един от най-често срещаните проблеми с Tacoma е ръждата.

 

 

0 от 500
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Хм ( преди 1 година )
    2.7 литров двигател, само със 159 коня и механични скорости-рецепта за дълъг живот+честа смяна на маслото, естествено. Темпераментът на водача също е важен.
  • #3
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    При цена около 100$ за смяна в официален сервиз, будалата е дал 22 500 долара само за масло и филтри.
  • #2
    2 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Този господин е за медал само и единствено според Тойота, според всеки нормален човек този господин както е един огромен замърсител и отровител на въздуха както и очевадно лъжец. Иначе да пестиш от масло тук почти го няма но е доста популярно в пропаднали страни като Руzzиа.
  • #1
    5 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    не ги слушайтте сменяйте си маслото на на 30 хиляди по сервизна книжка той прозводителя щом така е написал ги разбира нещата антифриза е доживот скоростна кутия също хидравлика на волана не се сменя караш на оперативен лизинг и си живееш лайфа а тези с по един два милиона километра с един автомобил не ги мисли тяхното е жизнь