IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Полша разработва собствен автомобил с помощ от Geely

Китайците ще предоставят своя платформа за електрическите коли Izera

Китайският концерн Geely Automobile Holdings обяви началото на сътрудничество с полската компания ElectroMobility Poland (EMP). Китайците ще предоставят на поляците своя платформа, върху която ще построят цяла линия автомобили от новата полска марка Izera.


Izera


Електрическите превозни средства с марка Izera ще бъдат проектирани на платформата Geely SEA, която включва механични и софтуерни елементи, които формират основата на автомобила, съобщава Reuters. За Geely това е нов важен етап от развитието. За първи път в историята машини, базирани на неговата архитектура, ще бъдат произведени от компания, която не е част от китайски концерн.

Сглобяването ще се извърши в завода на EMP в Явожно, южна Полша. С помощта на новата електрическа марка Izera, Полша ще се опита да съживи националната автомобилна индустрия и да настигне конкурентите от Чехия и Словакия.


Как ще изглеждат автомобилите на полската марка Izera - вижте в галерията:


„Полша играе важна роля в европейската автомобилна индустрия и аз съм убеден, че това споразумение ще позволи по-бърз преход към електрически превозни средства, създавайки по-големи икономически възможности в областта на електрическите превозни средства“, каза Даниел Донгуей Ли, главен изпълнителен директор на Geely Holding Group.


0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    С две думи поляците както след ВСВ правиха Варшава на базата на руската Победа,сега ще сглабят китайски коли с полски имена. Ко стана евтината китайска работна ръка се превърна вече в евро.ейска такава,защото евро с това което се задвижва колелото са .ъпи и прости.
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    С две думи поляците както след ВСВ правиха Варшава на базата на руската Победа,сега ще сглабят китайски коли с полски имена. Ко стана евтината китайска работна ръка се превърна вече в евро.ейска такава,защото евро с това което се задвижва колелото са *** и прости.
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Едно време европейците ползваха китайците за евтина работна ръка, а сега става обратното. До там ни докара либералната политика и джендъризма. Другите се развиват, а ние западаме. Дори бели хора не се раждат вече и си внасяме тарамбуки. А черешката на тортата е това как насила ни принуждават да се електрифицираме уж заради екологията, а нея я няма никаква, ако се сметне колко ресурси се ползват за производството на една електричка. Еквивалента е 200-250 000 км изминати с бензинова кола.
  • #1
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Муахахаха ( преди 1 година )
    Точно защото куцо, кьораво и сакато почва да вади електрички, повечето хора пак ще си наблягат на утвърдените марки! И пуберите фенове на тесла, ще хванат дръжката с прогнозите за изчезване от пазара на Тойота, VW и прочие! Човека винаги е търсил разнообразие, но при прекомерно разнообразие се доверява на познатото и доказаното! Маркитинг и психология на търсенето, мамини сладки! Учете преди да бълвате "мозък" из форумите!!!!