IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Потвърдено: Новите „Москвичи“ ще бъдат китайски

Възродената марка получи одобрение за производство на два кросоувъра

Това, за което се говореше през последните месеци, беше потвърдено – под възродената марка „Москвич“ ще се предлагат китайски автомобили от марката JAC. Два от тях вече са получили одобрение за серийно производство от съответните органи в Русия, като са известни техническите им характеристики.


JAC


Моделите „Москвич 3“ и „Москвич 3е“ ще бъдат кросоувъри с конвенционално и електрическо задвижване, в чиято основа са китайските JAC JS4 и E40X. Сглобяването на двата автомобили в Московския автомобилен завод (бивш Renault Russia) трябва да започне до края на годината, а като техен производител е посочена компанията КАМАЗ.

За „Москвич 3“ са обявени две модификации, като и двете са с предно задвижване. Едната е с 1,6-литров атмосферен мотор със 109 к.с. и 150 Нм, а втората – с 1,5-литров турбомотор, развиваш 150 к.с. и 210 Нм. Скоростните кутии са 6-степенна механична или вариатор Punch.

Оборудването на „Москвич 3“ ще включва електрически стъкла, климатроник, контрол на налягането в гумите и въздушна възглавница за водача. Срещу доплащане ще се предлагат круиз--контрол, камера за задно виждане, сензори за паркиране, въздушна възглавница за пътника до шофьора и странични предпазни завеси.

Електрическият офроуд-модел JAC E40X на свой ред ще се превърне в „Москвич 3е“. Той ще бъде оборудван с електродвигател с течно охлаждане DY Power (68 к.с.) и батерия Sinoev Technologies с капацитет 187 ампер-часа (250-450 V). Обявеният пробег с едно зареждане 410 км, а списъкът с оборудването на електрическия „Москвич“ е същият като на бензиновия брат близнак.


0 от 500
  • #16
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 седмици )
    А бе пичове стига сте намилали с тоя умрял гробник
  • #15
    6 rate up comment 5 rate down comment
    до 13 ( преди 3 седмици )
    И какво от това? Първо не говорим за нас. Второ китайците само преди 25 години правеха рикши, Сега могат да конглокират всеки производител. Руснаците за 60 години копиране са до никъде.
  • #14
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Барни ( преди 3 седмици )
    Да допълня за малко знаещите. Подобренията в Ладите по лиценз на Фиат 124, са въведени и от Фиат във 125 който произвеждат поляците и в следващите модели. Като сте много умни кажете, колко подобрения са направени на Фиат 124 преди да стане Жигули или Лада 1200?
  • #13
    14 rate up comment 11 rate down comment
    Барни ( преди 3 седмици )
    Всички сте зле а не Москвича. От производител и износител, България се превърна във вносител. Даже доматито и ябълките на пазара са внос. Но *** все гледа чуждата паница. Ще се произвеждат там а няма да се внасят. Производете си поне доматито ***.
  • #12
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Хаха ( преди 3 седмици )
    Ще откача:)))
  • #11
    12 rate up comment 4 rate down comment
    До 1 ( преди 3 седмици )
    Пословично руско "трудолюбие" ?!?! Ти на какви стимуланти си драги?! Руснак и трудолюбие?!? Смени дилъра!!!
  • #10
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Олга ( преди 3 седмици )
    Оле ле,Китайците ще им се срине качеството на колите пияните Руснаци ще ги учат как да не се прави кола.Аз ги смятам за много умна и трудолюбива нация как можаха да се свържат с пияндета и да правят Москвич ами то си е фияско от започването кой ще ги купува тези .....Трошки.....
  • #9
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Кире ( преди 3 седмици )
    Предишните бяха германски , бъдещите ще са китайски , името руско , всичко е точно.
  • #8
    15 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Алкохолия не успя да просперира със Запада , а сега с Китай ще цъфнат и вържат :)
  • #7
    17 rate up comment 6 rate down comment
    До 1 ( преди 3 седмици )
    Сигурно имаш предвид пословичното руско пиянство, кражби на интелектуална собственост и некачествено производство. Колкото до китайската технологична мисъл всичко е взето от Запада. Китай се опитва да замени ролята си на подизпълнител, но засега не го е сторил. Колко китайски марки са на върха?