IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-малкото електрическо превозно средство порасна отвътре

Четириколката Estrima Biro е преработена, за да има повече пространство

Италианската компания Estrima представи нова версия на Biro, за което се твърди, че е най-малкото четириколесно електрическо превозно средство в света. Въз основа на отзивите на клиентите, двуместното превозно средство е преработено с цел интериорът да стане по-голям, без да се променят външните размери, съобщава Insideevs.

 

estrima-biro-2023.jpg

 

Новата версия на Estrima Biro е представено на изложението за велосипеди и мотоциклети EICMA. Електрическото джудже е с ширина само 111 см и дължина 179 см. В стандартната версия багажното отделение, което е достъпно отвътре, е нараснало от 41 на 122 л. Обемът за съхранение на Biro се увеличава от 204 на 308 л. Освен това има 4 см повече разстояние между седалката и тавана, което е добре за високите пътници.

Производителят ще разкрие данните за производителността, батерията и обхвата на официалното представяне, но новото електрическо задвижване трябва да е съобразено с размерите и ниското тегло от едва 350 кг. Зарежда се с 1,1 кВт от домашен контакт.

 

bir-2022-15.jpg

 

Четириколката Biro е конструирана на „пеперудена рамка“, която всъщност е предназначена за тракторни кабини. Тази рамка предпазва пътниците в случай на инцидент. Нови са LED фаровете и задните LED светлини. Всички органи за управление са на новия волан, а дисплей показва най-важната информация. Седалките осигуряват по-ергономична позиция при пътуване, педалите също са променени. Гамата от аксесоари, цветовете и други опции за персонализиране също е разширена. Спирачните апарати също могат да бъдат персонализирани, както и стелките.

Разпределението на теглото е подобрено, батериите са разположени по-ниско за по-голяма стабилност. Съобщава се, че благодарение на новия електрически мотор и различните режими шофирането се е подобрило. Режимът на управление се активира чрез приложение Biro App, както и функция против кражба с блокиране на двигателя. Освен това използването може да бъде ограничено до определена зона и може да се зададе максимална скорост.

 

bir-2022-15.jpg

 

Досега Estrima Biro разполагаше с резервна батерия с тегло от 23 до 45 кг в зависимост от варианта, която можеше да бъде прикачена към гнездото с помощта на дръжка и колела. Според версията пробегът беше 100 км, а максималната скорост - 45 или 60 км/ч.

 

 

0 от 500