IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на Audi подкрепя ограниченията на скоростта и уикенди без коли

Маркус Дюйсман е готов да кара колело, ако магистралите бъдат блокирани

Изпълнителният директор на Audi - Маркус Дюйсман, заяви, че няма нищо против срещу обмисляните ограничения на автомобилите в Германия. Благодарение на тях ще бъдат намалени вредните емисии и ще се ускори прехода към електрически превозни средства.


Маркус Дюйсман


Пред германското издание Süddeutsche Zeitung, топ-мениджърът заяви, че ограниченията на максималната скорост по магистралите в страната е „добра идея“. Дюйсман добави, че ако в Германния бъдат въведени „уикенди без автомобили“, самият той ще седне на велосипед и ще кара по затворената магистрала.

Подобни изявления звучат доста странно от устата на 53-годишния машинен инженер, който е прекарал цялата си кариера си в разработване на двигатели с вътрешно горене. Дюйсман първо работи за Mercedes-Benz, а след това в BMW и в Audi. Тоест, той винаги е бил в премиум-сегмента на автомобилния бизнес, където основните параметри са мощност, скорост и здравина на автомобилите.

Ограниченията скоростта ще се отразят на производствения процес, но Дюйсман не се притеснява да изрази мнението си. Според него, автомобилната индустрия се нуждае от „преосмисляне“. И докато останалите големи компании са решени да продължат да произвеждат автомобили с двигатели с вътрешно горене, от Audi са категорични, че виждат бъдещето си в електричеството.

„Факт е, че цената на електроенергията в Германия и Европа се е повишила в последно време, но ние няма да коригираме новата си стратегия заради това“, казва шефът на Audi. 

0 от 500
  • #15
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Любо ( преди 1 година )
    Много-ДОБРА ИДЕЯ,НО ТРЯБВА ДА СЕ НАДГРАДИ!!!УИКЕНДИТЕ-БЕЗ АВТОМОБИЛ,ДА СМЕ ДЛЪЖНИ С:КОЛЕЛО,ТРОТИНЕТКА,ПЕША,ДА ХОДИМ НА-ХОМОСЕКСУАЛНИ СРЕЩИ!!!И ДА-СЕ ХРАНИМ САМО С-КИНОА!!!ИЗВРАТЕНЯЦИ-ТЕРОРИСТИ!!!
  • #14
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Смех ( преди 1 година )
    Тоя Блош от АМШ е пълен критен
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Той ако искаи сега може да кара "спънато", още по малко някой го спира да не кара 2 дена кола. Ама пусто лицемерие...
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 10 ( преди 1 година )
    Виждаш ли колко си заблуден? Всъщност Китай е лидерът в продажбите на електромобили, а не Европа. Както като процент, така и като обем - около 30% електрички и около 10 милиона.Освен това са лидери и като обем на ВЕИ, със стотици хиляди магавата мощности, но като процент ще се увеличават драстично след 2027 година, когато успеят да достигнат по-голям ръст от въглищата, заради бързо растящата икономика. Тогава и промишлеността ще започне да изчиства въглеродния си отпечатък.
  • #11
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Това са само приказки от 1001 нощ, ако никой не излиза 1 седмица от вкъщи можем да спестим еди колко си потребление на енергия и ще спасим 34к живота.Пълни празни приказки на тези с парите. Най-добре пълно затваряне и излизане само за работа ( съвременен роб).
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Много повече хора умират от отровните храни които има няма 2-3 корпорации начело с Нестле и няколко други подобни си продават без проблем в ЕС от колкото си представяте, освен това ако Русия и Китай не минат и те в зелената секта няма да има никакъв ефект. Иначе има какво да се подобри с колите, но да се почне от старите пушещи коли както и тежкотоварните, те замърсяват стотици пъти повече от примерно 3 годиша евро 6.
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 7 ( преди 1 година )
    Някакви цифри ще дадеш ли? Или само празни приказки? Колко са въглеродните емисии за първите 300 000км на двата вида автомобили включително производството им и производството на горива и ток?
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    #1 ( преди 1 година )
    Те са си ограничени от завода и смешните батерийки.
  • #7
    4 rate up comment 5 rate down comment
    До долния #6 ( преди 1 година )
    Само дето от производството на електричество и батерии се отделя много повече CO2 от тези на бензиновите автомобили. Ама като слушкаш Кукунбърг и Аналната зелена министерка така и няма да разбереш, че е гола зелена пропаганда! Както писа Александър Блох от AMS: Бъдещето е в електричеството , но НЕ и със сегашните технологии.
  • #6
    5 rate up comment 6 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Ами купуваш си електромобил и се скиташ където ти е кеф без да убиваш 70 000 човека годишно само в Европа, които умират само заради замърсения от автомобилите въздух. А ако изчистят и производството на електрическа енергия и забранят горенето на каквото и да е, ще се спасят животните на 400 хиляди човека годишно само в Европа, които умират заради замърсения въздух. Животът и здравето на хората са много по-важни от капризите на някой хора, че желаели да им бръмчи и пуши, докато пътуват.