IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi RS поема в различна посока от Mercedes-AMG

Спортното подразделение няма да разчита на по-малки мотори от сегашните

Само преди дни Mercedes-AMG представи нови C63, който притежава впечатляваща мощност, но много от феновете на марката страдат заради липсата на атмосферните V8 двигатели. Те обаче вече са минало за производителя от Щутгарт, който ще залага на хибридно задвижване с 4-цилиндров бензинов турбодвигател.


Audi RS


Един от конкурентите – Audi, също смята да се насочи към електрифицирани задвижвания на своите RS-модели, но това няма да е за сметка на по-големите V6 и V8 двигатели с вътрешно горене. Това разкри Константин Дреслер - ръководител на продуктовия маркетинг в Audi Sport, който наскоро говори с представители на медиите по време на събитие в Испания.

„Разбира се, ние също ще електрифицираме колите си. Но няма да правим четирицилиндрови модели“, коментира Дреслер, цитиран от Cnet.

В момента хибридната система, на която залага Mercedes-AMG за новия C63 разполага със съвкупна мощност от 671 к.с. и 1020 Нм въртящ момент. В същото време Audi RS5 разчита на 2,9-литров туин-турбо V6, който е без електрификация и развива 450 к.с. Благодарение на новия пакет Competition купето от Инголщад вече развива максимална скорост от 289 км/ч.

Следващият RS-модел на Audi ще бъде спортната версия на кросоувъра Q5. Най-вероятно именно тя ще стане първият автомобил на Audi Sport с електрифицирано задвижване. Кросоувърът ще получи същия 2,9-литров V6 двигател, който обаче ще бъде комбиниран с електромотор, като фокусът ще бъде именно върху високата производителност.


0 от 500
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 2 ( преди 4 месеца )
    Всъщност новата C класа си е 670 коня което е малко повече от по-слабия вариант на ХМ с 4.4 литров ДВГ но както и да е и двата модела са супер тежки и явно зареждаем хибрид не е особено добър избор за най-бързите модели
  • #2
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Пак шекерлъци ( преди 4 месеца )
    V 8 ДВГ на Мерца НЕ е атмосферен а битурбо!Новата хибридна С класа е 580кс и 800НМ и то в перформанс пакета...но откъде Шекерчо да знае, като кара неуДачия!?
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Като вземем в предвид модела ХМ то и от БМВ не е много добре да взимат пример щото за разлика от C AMG е зле даже до 100км/ч. Явно най-добре поне откъм характеристики е или чист ДВГ докато могат и колкото могат тоест предполагаемо до евро 7 през 2025г или само на ток