Още от 50-те години Renault е един от символите на достъпния автомобил. Но сега и самият шеф на френската марка ни казва в прав текст, че евтините коли са останали в миналото, и че в бъдеще достъпната мобилност ще означава наем или абонамент, вместо покупка. Automedia.bg разговаря с Фабрис Камболив, новия главен оперативен директор на Renault, по време на автомобилния салон в Париж.

54-годишният Камболив заема поста от юли тази година и на практика ръководи марката Renault, отговаряйки единствено пред Лука ди Мео, главния изпълнителен директор на цялата група. Попитахме го също какво ще стане с пазари като България, когато спре производството на традиционни модели като Megane, какви са шансовете товарният транспорт да мине изцяло на водород, и има ли спасение от рекордните цени на суровини като никела и кобалта. Ето какво ни отговори Фабрис Камболив, като са цитирани и някои въпроси на медии от други страни.
11 въпроса към Фабрис Камболив (ГАЛЕРИЯ):
"Преди всичко все още имаме достатъчно предложения за тези пазари - Arkana и Austral в С-сегмента, Clio и Captur за Б-сегмента. Нашата стратегия е стъпила на два крака: единият са електромобилите, а другият - пълните хибриди за пазари, които не са напълно готови за електричеството. Не зная дали сте имали възможност вече да тествате новия ни пълен хибрид Austral, с 1.2-литров двигател и 200 конски сили. Можете ли да си представите, че вече сме способни да предложим автомобил с 200 коня и в същото време със среден разход от 4.6 литра на 100 километра? Автомобил, чийто обхват с наличното гориво може да е дори по-висок след 50 изминати километра, отколкото е бил на старта? За нас това е съвършеният преход, преди една страна да мине към чисто електрическото задвижване".
НА СНИМКАТА: Новото Renault Austral


0