Концептуалният автомобил не е само смел поглед в бъдещето, безкомпромисни решения и ентусиазъм. Понякога е и пропусната възможност. А когато става въпрос за суперавтомобили нещата са и по-сериозни.
И ако началото е концепцията и повече обещания и мечти, следва конвейр и производство. Но не винаги нещата стават такива, каквито им се е искало на идеолозите, конструкторите и производителите. И вместо триумф на пазара, тези обещаващи суперколи събират прах в музеи или частни колекции. Или изчезват напълно в неизвестна посока. Изданието motor.ru направи преглед на суперколи, които биха направили света на автомобилите по-интересен и разнообразен. Но са се провалили.
Провалените суперколи (ГАЛЕРИЯ):
Името е свързано с разположението на двигателя в средата и трансмисията със задвижване на всички колела с разпределение на мощността 33:67 отпред към задната част. В допълнение, MID4 е първият Nissan с напълно управляемо шаси HICAS. Окачването отговаря на високите стремежи - предни двойни напречни носачи, задни многораменни. Двигателят е атмосферен V6 VG30DE с мощност 245 к.с. с петстепенна механична скоростна кутия.
Максималната скорост е 249 км/ч. До 1987 г. е подготвено второто поколение MID4 II. Не толкова ефектен и харизматичен, но оборудван с най-новия VG30DETT с 330 к. с. с два турбокомпресора, междинни охладители и NVTCS (Nissan's Valve Timing Control System). Но всичко до тук – не се стига до производство.