IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi показа различен е-tron

Обновеният модел ще получи и променено име

Обновеното e-tron на Audi се приближава до серийно производство, като компанията представи нов прототип, облечен в „специално проектиран камуфлаж“. Това стана по време на специално събитие, организирано в Хамбург.


Audi e-Tron


Електрическият SUV привлича вниманието със своите оранжеви акценти, както и с нова и по-отличителна мрежеста решетка. Фаровете също са обновени, като имат нови светлинни иновации. Под тях се вижда нова предна броня, която съчетава елементи от стандартния модел и по-спортния S вариант.

Най-забележимата промяна са по-изпъкналите въздушни завеси, които имат спортна рамка. Скромните промени в стила продължават и в задната част, като можем да видим нови броня и дифузьор. Моделът също така получава интегрирана емблема e-tron и актуализирани задни светлини.


Audi e-Tron


Засега от Audi не разкриват подробности за прототипа. Предполага се обаче, че при фейслифта електромобилът може да бъде преименуван на Q8 e-tron, за да се направи позицията му в гамата на марката по-ясна. Твърди се още, че кросоувъра ще бъде оборудван с по-ефективни двигатели, подобрена система за възстановяване на енергията и подобрена батерия.

Всичко това ще увеличи пробега му с едно зареждане до 600 км по цикъла WLTP, което е значително повече от сегашния резултат – 440 км. Настоящото Audi e-tron се задвижва от два електромотора със съвкупна мощност 408 к.с., позволяващи ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,5 секунди. Максималната скорост е ограничена по електронен път на 200 км/ч.


Още снимки на новия електрически прототип на Audi - вижте в галерията:

0 от 500
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 5 ( преди 1 година )
    400 коня със слабо ускорение си е жива подигравка с клиентите. Пак задавам същия въпрос - ако няма прилично ускорение защо въобще са му тези коне? 400 коня е мощността на сравнително мощен ТИР, който влачи 40 тона. Даже си мисля че повече от половината тирове имат по-малка мощност.След като електромобила има такава мощност, няма никакви технически пречки ускорението да е бързо. Ама никакви! В случая е ограничено електронно, точно както и максималната скорост.
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 6 ( преди 1 година )
    Що за простотия си писал Киата която ускорява за 3.5 сек до 100 има 577 коня а не 400 и е по-нисък клас като Q4
  • #6
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Защо, твоя голф 90 к ( преди 1 година )
    KIA EV6 от 0 до 100 км/ч за 3.5
  • #5
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До 4 ( преди 1 година )
    Така са електромобилите и хибридите някои имат сравнително слабо ускорение за конете си а някои бързо. Важното е че примерно най-мощния дизел на Q8 с 285 коня ускорява до 100 км/ч за 6 сек а най-мощния бензин (без S и RS версии) с 340 коня за 5.9 сек тоест Е-трон се справя прилично отделно има и S версия с 3 ел.мотора и 500 коня за 4.5 сек до 100
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Между 408 коня и 90 коня не мислиш ли че има "малко" разлика? За 400 коня се очаква малко по-бързо ускорение. Иначе за какво са му толкова коне? Да тегли по-тежко ремарке?Да не говорим за "малката" разлика при въртящия момент, който отговаря за ускорението при дизеловите автомобили и електричките. Дизелът трябва да смени поне три предавки и две-три турбо дупки, преди да достигне 100 километра в час. При електромобилите въртящият момент е максимален от 0 оборота и няма предавки.
  • #3
    5 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Защо, твоя голф 90 коня на олио, да не ускорява по-бързо.
  • #2
    1 rate up comment 4 rate down comment
    9 ( преди 1 година )
    0 до 100 км/ч за 5,5 секунди. Смех
  • #1
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Браво ( преди 1 година )
    Заедно с EQE СУВ, iX, електро ХС90 което ще излезе тази година и Тесла Х който започва доставки в Европа от декември в този сегмент електромобилите най-вероятно ще имат повечето продажби до 1-2 години