IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi показа различен е-tron

Обновеният модел ще получи и променено име

Обновеното e-tron на Audi се приближава до серийно производство, като компанията представи нов прототип, облечен в „специално проектиран камуфлаж“. Това стана по време на специално събитие, организирано в Хамбург.


Audi e-Tron


Електрическият SUV привлича вниманието със своите оранжеви акценти, както и с нова и по-отличителна мрежеста решетка. Фаровете също са обновени, като имат нови светлинни иновации. Под тях се вижда нова предна броня, която съчетава елементи от стандартния модел и по-спортния S вариант.

Най-забележимата промяна са по-изпъкналите въздушни завеси, които имат спортна рамка. Скромните промени в стила продължават и в задната част, като можем да видим нови броня и дифузьор. Моделът също така получава интегрирана емблема e-tron и актуализирани задни светлини.


Audi e-Tron


Засега от Audi не разкриват подробности за прототипа. Предполага се обаче, че при фейслифта електромобилът може да бъде преименуван на Q8 e-tron, за да се направи позицията му в гамата на марката по-ясна. Твърди се още, че кросоувъра ще бъде оборудван с по-ефективни двигатели, подобрена система за възстановяване на енергията и подобрена батерия.

Всичко това ще увеличи пробега му с едно зареждане до 600 км по цикъла WLTP, което е значително повече от сегашния резултат – 440 км. Настоящото Audi e-tron се задвижва от два електромотора със съвкупна мощност 408 к.с., позволяващи ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,5 секунди. Максималната скорост е ограничена по електронен път на 200 км/ч.


Още снимки на новия електрически прототип на Audi - вижте в галерията:

0 от 500
  • #28
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 2 месеца )
    Спокойно можеш да провериш дори в официалния сайт на audi, че първият електрически audi e-tron е представен през 2009 година и трябваше през 2010 година да започне производството му. Дори в българската преса има статии за закъснението за 2011-2012 2013 година, та до наши дни. Закъсненията на камиона и пикапа на тесла ряпа да ядат. Предполагам че си съгласен че дори и новите модели няма да се продават повече от Тесла и всичко написано от тебе са само оправдания за проспаните възможности.
  • #27
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 26 ( преди 2 месеца )
    Е-трон е от 2018г на платформа главно за ДВГ от 2015г и все пак нека изчакаме фейслифта който както пише ще има 600км пробег колкото Тесла Х а за най-точно сравнение с Тесла Y от Ауди са Q4 и скоро пристигащия Q6
  • #26
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До 23 ( преди 2 месеца )
    И все още остава отворен въпросът, защо от audi не предложат по-добър автомобил от Тесла като технически параметри, дори да нямат производствен капацитет да го произвеждат в мащаб? Нали имат много по-голям опит включително с електромобилите и audi е трон е 10 години по-стар модел от тесла модел У?
  • #25
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Напротив ( преди 2 месеца )
    Точно това значи! Тесла ще изпревари не само volkswagen и toyota по отделно, а целта е да изпревари общите им продажби до 2030, за когато са договорени доставки за материали и батерии за 20 милиона електромобила/год., а плановете включват и строежа на достатъчно заводи до тогава. Това е само след 7г., а за за разработката на някои находища са необходими десетина, като подготовката е започнала от години. Останалите нямат физическото време да настигнат Тесла. А светът минава на ток доста бързо.
  • #24
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 23 ( преди 2 месеца )
    Еми то е ясно по същата причина като всички са предпочитали бързата печалба и са прехвърлили късно инвестициите от едното задвижване към другото и особено към батерии но това не значи че след време Тесла ще изпревари ВАГ по продажби или Тойота която в по-голяма степен разчита на Япония, Америките, Арабските страни и пазари на които по една или друга причина прехода е по-бавен просто няма смисъл от прогнози повече от 1-2 години напред
  • #23
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 22 ( преди 2 месеца )
    И стигаме до същия въпрос. Защо от audi не направиха толкова добър модел? Нима имат по-малко опит от тесла в автомобилостроенето? Защо от audi нямат достатъчен производствен капацитет, след като audi e-tron беше представено през далечната 2009 година, когато имаше производствен капацитет близо до днешния - над 1,5 милиона автомобила годишно, а тесла произвеждаше по НУЛА автомобила годишно? Тесла още догодина ще изпревари audi по продажби. Защо им го позволиха?
  • #22
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До 21 ( преди 2 месеца )
    Защото е добър модел, има достатъчен капацитет на производство за разлика от повечето електромобили за сега и е повечето от продажбите на Тесла
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 19 ( преди 2 месеца )
    "иначе да Тесла У ще стане най-продавания но не заради простотиите които пишеш" Ще ми е интересно да чуя твоята гледна точка по въпроса? Каква ще бъде причината това да стане моделът с най-много годишни продажби в цялата автомобилна история? Самият аз не мога да си го обясня?
  • #20
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До долния ( преди 2 месеца )
    Може и да бъркам. По едно време беше спрян, защото предпочитаха да продават по-скъпите модели с наличните батерии. За Европа със сигурност не го доставяха. Повечето цифри ги цитирах по памет и е възможно да съм сгрешил, но няма да е с много и в крайна сметка аргументите ми са правилни и изводите си остават вярни. Колкото и да се напъват, немците не могат да стигнат дори китайците, а да не говорим за Тесла. Дори да няма нужда от такова ускорение, можеше да го направят чисто репутационно.
  • #19
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 18 ( преди 2 месеца )
    Заради такива като теб е трудно да се пише хубаво за Тесла. Версията с 1 мотор е повечето им продажби в Китай а скоро и във Франция, Италия, Испания, Бенелюкс и т.н. с оглед разликата в цената от 15 хил евро което не е почти същите пари. Разликата между Y long range и Е-трон не е над 100 коня а около 50 като втория е по-голям и тежък и вероятно настроен по различен начин иначе да Тесла У ще стане най-продавания но не заради простотиите които пишеш