IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi показа различен е-tron

Обновеният модел ще получи и променено име

Обновеното e-tron на Audi се приближава до серийно производство, като компанията представи нов прототип, облечен в „специално проектиран камуфлаж“. Това стана по време на специално събитие, организирано в Хамбург.


Audi e-Tron


Електрическият SUV привлича вниманието със своите оранжеви акценти, както и с нова и по-отличителна мрежеста решетка. Фаровете също са обновени, като имат нови светлинни иновации. Под тях се вижда нова предна броня, която съчетава елементи от стандартния модел и по-спортния S вариант.

Най-забележимата промяна са по-изпъкналите въздушни завеси, които имат спортна рамка. Скромните промени в стила продължават и в задната част, като можем да видим нови броня и дифузьор. Моделът също така получава интегрирана емблема e-tron и актуализирани задни светлини.


Audi e-Tron


Засега от Audi не разкриват подробности за прототипа. Предполага се обаче, че при фейслифта електромобилът може да бъде преименуван на Q8 e-tron, за да се направи позицията му в гамата на марката по-ясна. Твърди се още, че кросоувъра ще бъде оборудван с по-ефективни двигатели, подобрена система за възстановяване на енергията и подобрена батерия.

Всичко това ще увеличи пробега му с едно зареждане до 600 км по цикъла WLTP, което е значително повече от сегашния резултат – 440 км. Настоящото Audi e-tron се задвижва от два електромотора със съвкупна мощност 408 к.с., позволяващи ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,5 секунди. Максималната скорост е ограничена по електронен път на 200 км/ч.


Още снимки на новия електрически прототип на Audi - вижте в галерията:

0 от 500
  • #18
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Кое точно не разбра? Това audi е с поне 100 коня повече от по-слабата тесла с два двигателя, но въпреки това ускорява по-бавно. Пак питам защо са му 100 коня повече в такъв случай, след като инцидентите стават според тебе заради по високата мощност?Неслучайно спряха производството на модела с един двигател от Тесла. Очевидно е, че търсенето за тях е малко защото хората предпочитат по-бърз автомобил за почти същите пари. Разбираш ли защо тесла модел У ще стане най-продаваният автомобил?
  • #17
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До #14 от 12 ( преди 1 година )
    Имам предвид, че за семеен автомобил въобще не е необходимо по-бързо ускорение от 5,5 с. Ясно е, че производителите се опитват да се надцакват по всевъзможни начини, включително ускорение, но по-бързо от това не е необходимо. Много инциденти стават заради прекалената мощност.
  • #16
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 12 ( преди 1 година )
    Научи се да правиш разлика между спортен и мощен автомобил. Спортния автомобил се представя много по-добре на писта дори от значително по-мощни автомобили, които не са спортни.От друга страна мощните автомобили не е задължително да са спортни, а единственото им предимство пред спортните автомобили е по-бързото ускорение на права отсечка. Ако си прочел статията, са направили спортна опаковка на този автомобил, лепнали са му етикет 400 коня за мощен автомобил и не може нито едно от двете!
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 13 ( преди 1 година )
    Нито това е най-бързото Ауди (има S версия) нито това е най-бавната Тесла (У има версия с 1 мотор и 7 сек до 100 което пак е достатъчно)
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 12 ( преди 1 година )
    Не е необходимо такова ускорение, но в същото време не е и излишно, ако могат да ти го предложат за същата цена, без да го ограничават електронно. Хайде ограничена максимална скорост разбирам - за по-високите скорости са необходими по-скъпи гуми и по-добри спирачки, както и куп други изисквания. За по-добро ускорение няма особени изисквания. Повечето проблеми се решават софтуерно и са основно със сцеплението при потегляне. Очевидно от audi там са слаби или го правят нарочно.
  • #13
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Е именно де! Най-бързото audi е по-бавно от най-бавната Тесла. Модел У long range има ускорение 4,8 секунди, а перформанс версията 3,5 секунди, въпреки че по-слабата версия има 100 и няколко коня по-малко.
  • #12
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Това не е спортен автомобил. На кого му е необходимо ускорение по-бързо от 5,5 с. до 100 км/ч? До не чак толкова отдавна това беше показател на спортни коли. Предполагам, че 99% от пишещите тук никога не са имали кола с подобно ускорение.
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 8, 9 ( преди 1 година )
    Колко по-прилично ускорение от 5.5 сек до 100 това не е особено бавно освен ако не сравняваш с най-бързите джипове все пак за сега е на платформа главно за ДВГ коли долу-горе такова е ускорението и на стандартния Тесла У с 2 мотора иначе Ауди си има и S версия с 4.5 сек до 100 но както пише с фейслифта ще има и подобрение на задвижването като цяло
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 6 ( преди 1 година )
    Именно ;)
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 7 ( преди 1 година )
    Защо да е простотия? И на тебе ще задам същия въпрос който задавам в такъв случай. След като е в по-висок клас, защо не са му сложили по мощен двигател? Все пак нали сравняваме най-бързата kia с най-бързото audi? Ами да му бяха сложили повече коне? Вече и китайците ги бият тези немци. Повече коне, по-бързо ускорение, по-висока максимална скорост, но това са по маловажните неща. Китайците предлагат също по-голям пробег, по-бързо зареждане, повече екстри и по-ниски цени за по-добро качество.