IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes представи най-свирепата C-Class в историята

Версията C 63 AMG се трансформира в plug-in хибрид с мощност 680 к.с

По-мощен и по-електрифициран от всякога - Mercedes продължава хибридната революция сред своите суперспортни автомобили, представяйки C 63 AMG S E Performance. Най-мощната и най-свирепа C-Class в историята става plug-in хибрид с мощност 680 к.с., който използва технология, извлечена от опита на марката във Формула 1. Тя е проектирана, за да компенсира напълно решението за отказ от V8 двигателите.


Mercedes C 63 AMG S E Performance


Намесата на AMG си личи още във външния вид на C 63, която рязко се отличава от всички останали C-Class. Суперспортният автомобил има агресивен и внушителен външен вид, който се изразява в по-голяма дължина – с 84 мм, от които 50 са в новата предна част и широчина, по-голяма със 76 мм. Междуосието е увеличено с 10 мм.

Заедно с новите размери, C 63 S E Performance получава въздухозаборник на капака и активни ламели, скрити в бронята, които регулират въздушния поток към двигателя. В допълнение се вижда черното лого на AMG, което изцяло замества трилъчевата емблема на капака, както и голям дифузьор. Моделът е оборудван стандартно с 19-цолови джанти, докато 20-цоловите ще се предлагат като опция.


Mercedes C 63 AMG S E Performance


Интериорът е ревизиран в още по-спортен стил със седалки AMG Performance и значителна актуализация на информационно-развлекателната система и цифровия инструментален панел, които показват нови графики и функции за шофиране. Режимите на шофиране са осем - Electric, Comfort, Battery Hold, Sport, Sport+, Race, Slippery и Individual. Както подсказва името, първият използва само електрическия мотор до максимална скорост от 125 км/ч, докато вторият се фокусира върху намаляване на консумацията чрез редуване на използването на двата двигателя.

Програмата Battery Hold позволява поддържане на батерията заредена, за да бъде запазена за по-късен момент от пътуването, докато режимите Sport, Sport+ и Race все повече включват plug-in хибридното задвижване. Конфигурацията Slippery прави шофирането по хлъзгави повърхности по-безопасно и накрая - чрез Individual водачът може да персонализира реакцията на трансмисията, шасито, кормилното управление и звука на изпускателната система.


Mercedes C 63 AMG S E Performance


Задвижването на C 63 AMG S E Performance се състои от 2,0-литров двигател (M139 на A 45 AMG S, най-мощният 4-цилиндров мотор в света) и 6,1 kWh батерия с 400-волтова архитектура (тегло 89 кг), която захранва електрически мотор на задната ос. Двигателят 2.0 е оборудван с електрическо турбо - решение, наследено от Формула 1, и е допълнително подобрен в сравнение с A-Class. Мощността му достига 476 к.с.

Електрическото задвижване, от друга страна, освобождава 204 к.с. и 320 Нм и позволява пробег с нулеви емисии от 13 км. Заедно двата агрегата достигат мощност от 680 к.с. и 1020 Нм въртящ момент. Така разликата с предшественика е цели 170 к.с. в полза на новия модел. Задвижването е към четирите колела на системата 4Matic чрез 9-степенна автоматична скоростна кутия.


Mercedes C 63 AMG S E Performance


Въпреки теглото от 2,1 тона, седанът се движи като истинска суперкола, като ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,4 секунди и развива 250 км/ч. При поръчката на специален допълнителен пакет, предлаган като опция, ограничителят на скоростта е преместен на 280 км/ч.

Mercedes-AMG може да се похвали и със впечатляващите настройка на модела. Окачването AMG Ride Control с регулируеми амортисьори променя калибрирането си непрекъснато, също според избрания режим на шофиране. Освен това до 100 км/ч задната ос се завърта с 2,5 градуса, а над 100 на час спира на 0,7 градуса. Това позволява още по-забележителна динамика на шофиране в завои.


Оше снимки на новия суперседан на Mercedes - вижте в галерията:

0 от 500
  • #1
    11 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Луда работа 2.1 тона и като наближи 120км/ч помощта на ел мотора поизчезва и ще разчита на 2.0 мотор при положение че А- класата с подобен тежи 600кг по-малко. Наистина интересно как ще се справя на 400 метра и писта а че от гледна точка на екология и разходи няма смисъл да се добавят стотици килограми за 10км пробег на ток е ясно