IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes представи най-свирепата C-Class в историята

Версията C 63 AMG се трансформира в plug-in хибрид с мощност 680 к.с

По-мощен и по-електрифициран от всякога - Mercedes продължава хибридната революция сред своите суперспортни автомобили, представяйки C 63 AMG S E Performance. Най-мощната и най-свирепа C-Class в историята става plug-in хибрид с мощност 680 к.с., който използва технология, извлечена от опита на марката във Формула 1. Тя е проектирана, за да компенсира напълно решението за отказ от V8 двигателите.


Mercedes C 63 AMG S E Performance


Намесата на AMG си личи още във външния вид на C 63, която рязко се отличава от всички останали C-Class. Суперспортният автомобил има агресивен и внушителен външен вид, който се изразява в по-голяма дължина – с 84 мм, от които 50 са в новата предна част и широчина, по-голяма със 76 мм. Междуосието е увеличено с 10 мм.

Заедно с новите размери, C 63 S E Performance получава въздухозаборник на капака и активни ламели, скрити в бронята, които регулират въздушния поток към двигателя. В допълнение се вижда черното лого на AMG, което изцяло замества трилъчевата емблема на капака, както и голям дифузьор. Моделът е оборудван стандартно с 19-цолови джанти, докато 20-цоловите ще се предлагат като опция.


Mercedes C 63 AMG S E Performance


Интериорът е ревизиран в още по-спортен стил със седалки AMG Performance и значителна актуализация на информационно-развлекателната система и цифровия инструментален панел, които показват нови графики и функции за шофиране. Режимите на шофиране са осем - Electric, Comfort, Battery Hold, Sport, Sport+, Race, Slippery и Individual. Както подсказва името, първият използва само електрическия мотор до максимална скорост от 125 км/ч, докато вторият се фокусира върху намаляване на консумацията чрез редуване на използването на двата двигателя.

Програмата Battery Hold позволява поддържане на батерията заредена, за да бъде запазена за по-късен момент от пътуването, докато режимите Sport, Sport+ и Race все повече включват plug-in хибридното задвижване. Конфигурацията Slippery прави шофирането по хлъзгави повърхности по-безопасно и накрая - чрез Individual водачът може да персонализира реакцията на трансмисията, шасито, кормилното управление и звука на изпускателната система.


Mercedes C 63 AMG S E Performance


Задвижването на C 63 AMG S E Performance се състои от 2,0-литров двигател (M139 на A 45 AMG S, най-мощният 4-цилиндров мотор в света) и 6,1 kWh батерия с 400-волтова архитектура (тегло 89 кг), която захранва електрически мотор на задната ос. Двигателят 2.0 е оборудван с електрическо турбо - решение, наследено от Формула 1, и е допълнително подобрен в сравнение с A-Class. Мощността му достига 476 к.с.

Електрическото задвижване, от друга страна, освобождава 204 к.с. и 320 Нм и позволява пробег с нулеви емисии от 13 км. Заедно двата агрегата достигат мощност от 680 к.с. и 1020 Нм въртящ момент. Така разликата с предшественика е цели 170 к.с. в полза на новия модел. Задвижването е към четирите колела на системата 4Matic чрез 9-степенна автоматична скоростна кутия.


Mercedes C 63 AMG S E Performance


Въпреки теглото от 2,1 тона, седанът се движи като истинска суперкола, като ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,4 секунди и развива 250 км/ч. При поръчката на специален допълнителен пакет, предлаган като опция, ограничителят на скоростта е преместен на 280 км/ч.

Mercedes-AMG може да се похвали и със впечатляващите настройка на модела. Окачването AMG Ride Control с регулируеми амортисьори променя калибрирането си непрекъснато, също според избрания режим на шофиране. Освен това до 100 км/ч задната ос се завърта с 2,5 градуса, а над 100 на час спира на 0,7 градуса. Това позволява още по-забележителна динамика на шофиране в завои.


Оше снимки на новия суперседан на Mercedes - вижте в галерията:

0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Propov ( преди 4 месеца )
    ЕМИЛ, по темата МОЛЯ! Моята личност не е в твоята компетенция, особено пък да я коментираш публично. И по темата - ти случайно да харесваш тия новите 911 с 4 цилиндъра! Харесва ти ламариненото дрънчене като от счупена кофа?! Обади се на мусю Ебени Минчев да ти спретне една ария, като по възвишени - ще се разберете.
  • #20
    2 rate up comment 2 rate down comment
    AutoHristev ( преди 4 месеца )
    Сигурно на 100 000 ще е на трети мотор като 642 и 651. Повърня
  • #19
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Фърги ( преди 4 месеца )
    Отзад ми е грозно, вече не мога да разбера бмв ли е, мерцедес ли е, какво е. И тези "Ф1" технологии вече ми звучат смешно, особено когато никакъв те няма във Ф1. Тази кола нито има динамиката на Ф1 болид, нито звука на Ф1 болид, нито поведението на Ф1 болид. 2 тона железо, трудно управляемо при това.
  • #18
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Винаги ( преди 4 месеца )
    Новият Мустанг пред това
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Продължение на 16. Поне при Лексус ДВГ се грижи също за заряда на батерията, допълнително на рекууперацията, така че празна в реални условия не можеш да я докараш (дори когато е на минимума в нея има над 30% заряд, като в такъв случай я зарежда веднага). Празна би останала вероятно при 20 последователни резки ускорения от 0 до 200- сценарии, който в действителност в ежедневието няма къде да го инсценираш.
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    До 14- при Лексуса върти ел. мотора и при 200- личи си по диаграмата, той затова е електронно ограничен на 210, за да не превърти ел. мотора. Мениджмънта на батерията е такъв, че истински празна не можеш да я докараш в реални условия. Колкото и да го натискам по Аутобана (в Германия живея и имам как да тествам доста) винаги отпускам газта в един момент и колата рекууперира достатъчно.
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 4 месеца )
    Ах - разбрах. От сайта ми променят думата защото съдържа едно трибуквие :-)
  • #14
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    До 11. Глупости на търкалета! Като собственик на Infinity Q50s ти го казвам. Изхаби ли се батерията няма от къде да вземе енергия да върти електромотора. Само разнасям 300 кила батерия и електромотори. Би трябвало и лексуса ти да може да ти показва от къде на къде отива енергията. Пусни го на спорт и му дай ряз да видиш като няма никой в батерията какво става. А и над 120 - 130 км/ч електромотора изобщо не върти, че ще се побъркат намотките.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 4 месеца )
    *реглокперация исках да напиша - не знам какво е "реглокпелация" и защо съм го написал :-)
  • #12
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 4 месеца )
    Абе човек, зарежи я тази реглокпелация - това са маркетингови трикове. Не го ли включиш в контакта... 6.1КВч .. има да спираш.. А и тези 13км със сигурност не са на макс мощност(со 125 км/ч)