IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Популярен механик и водещ показа 3 евтини коли, които ще служат дълго

Скоти Килмър обяснява и защо разходите по тези автомобили са минимални (ВИДЕО)

Скоти Килмър е популярен американския механик, който има свой собствен канал в YouTube, а освен това е автор в различния издания. Неговите видеа се радват на сериозен интерес, като съдържат предимно съвети за поддръжката на превозни средства.


Скоти Килмър


Този път Килмър обаче посочва три предложения за употребявани автомобили, които могат да се намерят на ниска цена и няма да се нуждаят от сериозни разходи за поддръжка. Според механика, тези коли „изглеждат глупаво, но ще работят вечно“. Харчовете по тях ще бъдат минимални, като в същото време човек ще може да пътува, където поиска.

Факт е, че американецът е голям фен на японските коли и затова изборът му не изненадващ. И трите коли са в сервиза на Килмър, така че той ги е прегледал внимателно. На първо място е Honda Fit от 2010 г., която на някои пазари е известна като Jazz. Конкретният екземпляр е на близо 200 000 км, като въпреки това, двигателят е в отлично състояние и не харчи масло.


Скоти Килмър


Килмър твърди, че тази кола ще бъде малко по-шумна от другите и подчертава, че нейното окачване не е толкова добро. Тя обаче има сериозен потенциал, като случая нейният собственик е платил 3500 долара.

На второ място е Toyota RAV4 от 2010 г., която струва на собственика 1000 долара. Има основателна причина за това – колата е претърпяла сериозна катастрофа и има видими щети. По нея се виждат драскотини и вдлъбнатини, има много ръжда и боята е в лошо състояние. Килмър използва инструмент, за да сканира автомобила за проблеми и казва, „за толкова стара кола тя е почти перфектна“.


Скоти Килмър


Последната препоръчана от механика кола е купе с две врати – Toyota Celica GT-Four от 1994 г. То може да бъде трудно за намиране, тъй като японската автомобилна компания е произвела едва 2500 бройки.

Автомобилът, показан във видеото, е внесен в САЩ, което може да означава, че е по-подходящ за феновете на марката и модела. Още повече, че е с десен волан.Килмър казва, че сделката е доста добра, тъй като собственикът е платил 15 000 долара.



И накрая, трябва да знаете, че препоръчването на превозни средства на своите последователи е нещо, което често се прави от американския автомеханик. Скоти Килмър събира по-стари рецензии на клиентски превозни средства, които е харесал, и ги представя като добри възможности за покупка.


0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Аглока ( преди 1 ден )
    Аглока
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До ( преди 1 ден )
    Немските привърженици,според вас няма добри и луксозни японки ли? Аглока, Лексус, Инфинити, Хонда и мисля че имат достатъчно мощни мотори,да не спорим кои са постоянно в сервизите.
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Според мен, най-меродавни и близки до истината са класациите наDEKRA за стари автомобили. Там много ясно се очертават автомобилите с малко дефекти в дългосрочен план и тия с много дефекти, които всеки трябва да избягва. Надеждността на един автомобил не е само в това, дали се чупи или не,.По-важно е като се счупи и го ремонтираме, да ни изкара дълги години още. Не през два месеца да повтаряме ремонтите.
  • #10
    3 rate up comment 13 rate down comment
    Ggg ( преди 2 дни )
    Honda jazz наистина е железен автомобил, но и доста грозен, беден на комфорт във всяко отношение. За някоя леля в града, или стисната чичка, скарана с техниката е супер. За мъж с афинитет към машините и драйвинга си е направо малария:))) Но тук, в България са на мода мизериите от японски произход, защото са по-здрави. Здрави, ама грозни, безлични...
  • #9
    8 rate up comment 3 rate down comment
    До 5 ( преди 2 дни )
    Ако всяка седмица правиш една разходка София-Бургас и обратно ти пожелавам да ги правиш с Хонда Джаз. Пък нека хората се мъчат с висок клас кола да навъртят 1000 км и да не се чувстват убити от пътя.
  • #8
    11 rate up comment 17 rate down comment
    А ( преди 2 дни )
    Японските коли са прекрасни, но не правят кеф. А кеф цена няма. За това всеки човек с положение кара немска кола.
  • #7
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Не разбрах Рав4 с кой мотор е? По принцип е много добре направен автомобил, здрав, надежден и икономичен. Ако е с 3.5 V6 мотора е невероятна кола, но са редки и май са само за американския пазар. Във Варна съм карал такава внос от САЩ. Яка работа. Оре асфалта. А иначе с 2.0 и 2.5 моторите също са супер, но човек, който е карал 6-така му се виждат леко слаби. В момента съм с 2.5 мотора хибрид 222 к.с. Като динамика е почти същия, единствено звука на V6 липсва, но пък ми харчи 2 пъти по-малко.
  • #6
    10 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Хондата Джаз е голямо куче. Вътре можеш да натовариш много повече от по-големи коли. Идеалната универсална кола. Става за града и извън него. Може да се каже, че е като мини ван. Мотора 1.4 е неубиваем. Изключително надежден и икономичен. Окачването е бетон. Нямам идея как го измисли този влогър, че можело с него да имаш проблем. Да можеш, ако колата е била собственост на семейство американски слонове с тегла 150-200 кг. Като се качат 4-*** такива и колата ще клекне, много ясно.
  • #5
    13 rate up comment 9 rate down comment
    До Попов ( преди 2 дни )
    Е колко да е разбиращ този човек, който ще гледа куция немски кон,като всеки средно разбиращ от автомобили човек много добре знае за немското качество и надежност или иначе казано за липсата на такива. Не случайно цените на немското се топят, като пролетен сняг след всяка година експлоатация. Автомобилите са създадени да служат на хората, а не обратно. С немските коли се случва точно обратното. Ама пуста комплексарщина, друго си е да отидеш на кръчма с нещо немско, нали...
  • #4
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Пропов ( преди 2 дни )
    По важно е аз да обичам себе си, което пък точно за мен включва и немски премиум. Ако знаеш как да избираш кола, може и да избегнеш клишетата и градските легенди. Много ясно, че кола която нова е струвала 100+ хил и след 5 години е 20 хил ще е куц кон. Ама има и такива дето не са толкова "изгодна сделка" Там трябва да гледа разбиращия човек.