IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Британци: Германските коли вече не са надеждни

Ново проучване твърди, че шофьорите не бива да вярват на предразсъдъци от миналото

Британската компания за поддръжка и ремонт на автомобили Warrantywise проведе проучване, което показва, че много потребители в страната вярват, че колите на големите германски производители са по-надеждни, отколкото са в действителност. В анкетата участваха 750 шофьори от Обединеното кралство, като всички те поставиха Mercedes, Audi и BMW в Топ 10.


Warrantywise надеждност


В същото време, данните на Warrantywise показват, че тези марки са много по-надолу в класацията за надеждност, като резултатите им са под средните. Данните от същото допитване поставиха на първо място автомобилите на Honda, следвани от Toyota и Ford, а BMW е на четвърто място.

Според рейтинга за надеждност на Warrantywise, възприемането на обществеността за надеждността на BMW е много различно от реалността, като баварската марка се нарежда едва на 29-о място. Другите германски брандове - Mercedes и Audi, също са на дъното на класирането по този показател - съответно на 27-мо и 28-мо място, като техните оценки са под средното.

Самата класация е направена според коефициент на надеждност, базиран на броя неизправности или повреди, докладвани от собственика. Средният резултат за Великобритания е 75, като той се счита за „добър“, докато под 60 означава сериозни ремонти. При съставянето на класацията се взимат предвид също така средните разходи по автомобили, модела и възрастта.

Warrantywise също попита купувачите кой според тях е най-малко надеждният производител в Обединеното кралство, като Fiat, Vauxhall и Renault са най-често посочваните марки. В същото време обаче те се нареждат на 14-о , 17-о и 18-0 място с резултат над средния.


Warrantywise надеждност


„Това изследване доказва, че не можете да купувате кола само според репутация на марката. Много хора ще се насочат към определени марки и ще стоят настрана от други, но нашите данни показват, че тези предразсъдъци може всъщност да водят хората в грешна посока“, коментира изпълнителният директор на Warrantywise - Лорънс Уитакър.

Най-надеждните марки според Warrantywise (след името е посочен коефициентът, както и разходите за ремонти на година):
Honda – 93 точки, 535 лири на година
Toyota – 93 точки, 592 лири на година
Suzuki – 92 точки, 424 лири на година
Mitsubishi – 89 точки, 833 лири на година
Hyundai – 88 точки, 577 лири на година
Mazda – 88 точки, 617 лири на година
Nissan – 86 точки, 521 лири на година
Subaru – 85 точки, 791 лири на година
Ford – 85 точки, 421 лири на година
Seat – 84 точки, 475 лири на година
Peugeot – 84 точки, 406 лири на година
Smart – 83 точки, 390 лири на година
MINI – 82 точки, 497 лири на година
Volkswagen – 82 точки, 631 на година
Fiat – 82 точки, 417 лири на година
Lexus – 82 точки, 603 лири на година
Renault – 81 точки, 441 лири на година
Vauxhall – 81 точки, 467 лири на година
Kia - 80 точки, 522 лири на година
Chevrolet – 79 точки, 548 лири на година
Skoda – 78 точки, 492 лири на година
Land Rover – 77 точки, 453 лири на година
Volvo – 77 точки, 553 лири на година
MG – 77 точки, 399 лири на година
Saab – 77 точки, 425 лири на година
Citroen – 75 точки, 501 лири на година
Mercedes – 74 точки, 751 лири на година
Audi – 74 точки, 620 лири на година
BMW – 69 точки, 701 лири на година
Ferrari – 64 точки, 2046 лири на година
Jeep – 64 точки, 505 лири на година
Chrysler – 64 точки, 464 лири
Alfa Romeo – 60 точки, 590 лири на година
Porsche – 57 точки, 842 лири на година
Jaguar – 54 точки, 794 лири на година
Maserati – 41 точки, 1430 лири на година


0 от 500
  • #7
    12 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тия литри какво ще рекат? Колко харчи марката? Колко пие собственикът? Преди да цитирате числа вникнете в значението им!
  • #6
    48 rate up comment 8 rate down comment
    iiiiiiii ( преди 1 година )
    Такова недурузумение като Ауди няма.Дизелите им ***.Автоматиците им строник най големия трошляк на света.Тси моторите им абсолютна трагедия.Трошите се на 100к км гори по 1 цистерна масло.По добре да ги закриват.Да правят велосипеди само.
  • #5
    33 rate up comment 10 rate down comment
    Тоя пък! ( преди 1 година )
    Пий си хапчетата и си яж киселото грозде бе ***! Добре е, че има толкова "доброволни кръводарители", абонати на Дойче таралясниците, че сервизите и те да имат печалба от вас!
  • #4
    36 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Кой и кое не може да си позволи, ве? Всеки може да мине през банката и да си купи почти всичко, въпросът е заслужава ли си или не? Обикновено не си заслужава, особено скъпи коли със скъпа поддръжка, защото това са изцяло загубени пари за да си лъскаш малко егото. Жал ме е за хора, които са изцяло обладани и свързани с колите си за малко самочувствие.
  • #3
    30 rate up comment 36 rate down comment
    Block me again ( преди 1 година )
    Пълни глупости са това. Ленд Роувър, Шевролет, Фиат, Форд са напред в класацията, което е абсолютен смях, Пежо и Воксхол също. Какъв Сааб е сложен, при положение че тази марка банкрутира през Декември 2011г., а преди това не са произвеждали и продавали коли почти година. Поредната измишльотина, която сте качили, а тук е пълно с немскомразещи лаици, които се радват. Това че някои хора не могат да си позволят дадена марка, не значи че трябва да я мразят.Гроздето е кисело, а пък тази статия пародия
  • #2
    5 rate up comment 22 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ай стига бе! Верно ли?
  • #1
    57 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Шофьорите отдавна не вярват, ама все по медиите ги пробутвате като "премиум", "много надеждни" и т.н, а така и не разбрахте че тези им лепенки паднаха още след 2000г. когато дори и Е-класа / 5-а серия, А6 станаха масови модели. Количество за сметка на качество, а прословутото немско качество е само в учебниците по история вече.