В сериозния офроуд сегмент на практика не останаха конкуренти
Клаус Хартман, директор маркетинг и продажби за Европа в Ineos Automotive, пред Automedia
Константин Томов09.08.2022 10:11Прочитания: 7495
Появата на нова автомобилна марка в Европа е доста рядко явление напоследък. Но юли 2022 ни донесе именно това: в Елзас започна производството на Ineos Grenadier, духовния наследник на Land Rover Defender и може би най-сериозния офроудър, правен на Стария континент. По този повод "КОЛЕЛА" и Automedia.bg разговаряха с Клаус Хартман, който след близо 20 години кариера в Mercedes сега е директор продажби и маркетинг за Европа на новата британска компания.
6 въпроса към Клаус Хартман, Ineos Automotive (ГАЛЕРИЯ):
4 от 6 | 6 въпроса към Клаус Хартман, Ineos
Какви са очакванията ви от Източна Европа?
"За мен този регион е изключително интересен. Затова и вече успяхме да създадем дилърска мрежа на повечето пазари, от България до Полша. Търсенето в тези страни е високо и за нас те са стратегически важни".
Инеос е просто модел където бмв да си пласират двг един отмиращ сегмент защото електричките отвяват двг и немците ве чудят каиво да ги правят защото 90% от немецкого автамажилостраения се базира на двг
В началото имах големи очаквания за тази джипка, но сега съм малко разочарован от крайния резултат и серийната версия която пускат на пазара. Има доста неща които не са ги обмислили достатъчно добре. Дизайна не ми допада, и интериора е бъркотия. Позицията на стоене е странна.Окачването няма достатъчно ход заради късите носачи и не позволява тунинг и повдигане за големи гуми. Явно не са гледали достатъчно внимателно как са направени тези неща при доказаните модели на Нисан и Тойота..