Предшественикът на сегашните модерни лекотоварни коли с "двоен шеврон", компактният Citroen C15, се появява на автомобилния пазар през вече далечната 1984 година и още със старта на продажбите се превръща в истински хит.
Според автомобилния производител от малката "баничарка" са продадени 1 235 042 броя. Серийното му производство е прекратено в завода във Виго в Испания през декември 2005 година. Изглежда не толкова отдавна, но макар и с разпознаваема визия, не много от нас са запознати със същността на тази кола.
Историята на най-известната баничарка (ГАЛЕРИЯ):
Какво донесе фейслифтът?
През септември 1989 г. колата търпи първия си фейслифт и получава допълнителен префикс "Champ" - решетката на радиатора вече е с три напречни греди, "мигачите" бяха вградени в бронята, а логото на Citroën е леко изместено надолу. Именно тази модификация се превръща в най-продаваната сред всички търговски ванове на европейската територия.
През 1991 г. на пазара е пусната търговска версия с електрическо задвижване, през 1992 г. колата отново търпи малки промени - те пак засягат решетката на радиатора, както и капака на двигателния отсек, волана и седалките. Добавени са и странични пластмасови панели.
През 1993 г. C15 получава радио, облегалки за глава на предните седалки и отопляеми задни остъклени двойни врати (в пътническата версия). В края на 2000 г. на автомобила е монтиран по-модерен 1.9 D дизелов двигател със същата мощност.
През септември 1989 г. колата търпи първия си фейслифт и получава допълнителен префикс "Champ" - решетката на радиатора вече е с три напречни греди, "мигачите" бяха вградени в бронята, а логото на Citroën е леко изместено надолу. Именно тази модификация се превръща в най-продаваната сред всички търговски ванове на европейската територия.
През 1991 г. на пазара е пусната търговска версия с електрическо задвижване, през 1992 г. колата отново търпи малки промени - те пак засягат решетката на радиатора, както и капака на двигателния отсек, волана и седалките. Добавени са и странични пластмасови панели.
През 1993 г. C15 получава радио, облегалки за глава на предните седалки и отопляеми задни остъклени двойни врати (в пътническата версия). В края на 2000 г. на автомобила е монтиран по-модерен 1.9 D дизелов двигател със същата мощност.