IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Китайци показаха супервсъдеход с 1088 конски сили

Mengshi M-Terrain има 4 електромотора и ще се продава в две модификации

Китайският производител Dongfeng представи нов електрически SUV на изложението в Ченду. Той се казва M-Terrain, ще се предлага под марката Mengshi, като разполага със забележителни характеристики.


Mengshi M-Terrain


Електрическият всъдеход се задвижва от 4 електромотора със съвкупна мощност от 1088 к.с., а в оборудването му влизат въздушно окачване, автопилот от трето ниво и шаси със завиващи задни колела. Дължината на M-Terrain е цели 5,2 метра, като той излиза на пазара в две модификации – стандартна и купеобразна, която получава добавка S към името.

Двата всъдехода използват идентична технология – в основата им е платформа „скейборд“, която получава допълнително усилване, отпред, отзад и напред. Шасито е унифицирано, за да може да бъде използвано и за други електрически превозни средства. Четирите електромотора ще позволят симулиране на блокирането между осите и между колелата, ще бъдат осигурени девет режима на шофиране, а въздушното окачване може да регулира земята просвет в диапазона от 150 до 255 мм.


Mengshi M-Terrain


Другите характеристики на Mengshi M-Terrain включват полуавтономна система за шофиране, базирана на бинокулярна камера, инфрачервена камера за нощно виждане, четири ъглови и един преден радар, както и напълно контролирано шаси (големият SUV дори може да се движи в режим „рак“ като GMC Hummer EV).

Базовият всъдеход с мощност 1088 к.с. и капацитет на батерията 140 кВт/ч ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,2 секунди и ще изминава до 500 км с едно зареждане. Ще има и версия с удължен до 800 км пробег, която ще получи по-малка батерия – 65,8 кВт/ч и допълнителен бензинов двигател.


Още снимки на новия супервсъдеход от Китай - вижте в галерията:


Производството на електрическият SUV Dongfeng ще започне в началото на следващата година, като Mengshi M-Terrain е първият от поредицата нови, високопрлоходими автомобили с различни каросерии и мощности, които компанията подготвя.


0 от 500
  • #4
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Striker ( преди 3 години )
    И като удариш по-силно вратата, пада кормилото, хахахах! Аут-о-к-омедия, престанете да ни занимавате с напъните на ковидари, виетнамци, патанци и подобни.
  • #3
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Старите японски и американски джипове са най добри. В днешно време трудно може да се намери добър нов джип. Повечето са само имитации на оффроуд машини а реално са направени за жени да ги карат до мола. От американските остана само Вранглер, и новия Форд Бронко също е добра машина. От японските LC 71-76 и Нисан Патрол Y61. Тези стари модели са много добри и все още се произвеждат за някой държави. Пикапите Hilux и L200 също долу горе стават ако се повдигнат на по големи гуми.
  • #2
    10 rate up comment 1 rate down comment
    До 1 ( преди 3 години )
    Глупости. Китайците произвеждат ниско качество инженерни недомислици. Този "супервсъдеход" на снимките е супер недоразумение. Всеки които разбира поне малко от джипове и офроуд ще ти каже същото. Ако оставим настрана грозния дизайн, не знам дали има смисъл да ти изброявам всички неща които са грешно направени. Лош ъгъл на атака отпред, ниски гуми, калпаво окачване, малък просвет (батерията виси отдолу), лоша видимост (колони по 25 сантиметра.) и още стотици други неща вероятно.
  • #1
    2 rate up comment 12 rate down comment
    Лаврентий Берия ( преди 3 години )
    Това е ефекта от истинския капитализъм ръководен от комунистическа партия. 30 години упорита работа - вече нямат стигане - нито икономически нито технологично. Браво на китайците - велики са!