IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В стила на Tesla – Skoda показа салона на нова концепция

Електрическият Vision 7S ще представи бъдещия дизайнерски стил на марката

Чешкият производител Skoda пусна официална скица, показваща арматурното табло на концептуалния модел Vision 7S. Очаква се изцяло електрическият SUV да демонстрира новия дизайнерски език на Skoda „Modern Solid“, който ще бъде използван във всички бъдещи серийни модели на марката. Дебютът на концепцията е насрочен за 30 август.


Skoda 7S


Skoda е известна с това, че предлага едни от най-добрите интериори във VW Group, както по отношение на дизайн и практичност, така и като цена. Следващата стъпка от стратегията е изобразена на скица с по-модерна, но минималистична обстановка. Новият дизайн на арматурното табло е симетричен, със заоблен стил, който подчертава широчината на купето.

Акцентът пада върху новият свободно стоящ информационно-развлекателен сензорен екран в портретна ориентация – подобен на този на моделите на Tesla. Компанията не разкрива размера на дисплея, но той изглежда по-голям от всичко, което сме виждали от Skoda. За щастие, дизайнерите са поставили управлението на климатика в отделна секция на централната конзола с истински копчета вместо сензорни бутони. Под управлението на климатика има два големи бутона и още един въртящ се бутон.

От Skoda също така говорят за „специални отделения за съхранение, където пътниците могат да закачат своите смартфони". Воланът има сплескани горна и долна част и четири спици. Виждаме и нещо като тъчпад и въртящи се циферблати от двете страни, които позволяват на водача да управлява информационно-развлекателната система, без да сваля ръцете си от волана.

0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Мо ( преди 1 месец )
    Най ме кефи да чета коментарите на бедняци на минимална работна заплата, как обсъждат и плюят хора дето редовно карат чисто нови автомобили Шкода. :))) Жалкари на килограм... И да карате 20 годишни аудита и бмв-та пак сте след тези с новите Дачии. ;))
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Щирлиц ( преди 1 месец )
    Една емблема не означава непременно качество.Нищо от писаниците на долния ...9 експерт не е вярно.Шкодата се гънела при удар,пластмасата се разпадала...Преди няколко години самите германци бяха определили при една анкета,че намират Шкода за по-качествена от VW
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Ангел ( преди 1 месец )
    До #2 Бях чел любопитен коментар на web site от UK, в който според мен дадоха най-доброто резюме относно онези, които предпочитат VW пред Skoda - тези, които предпочитат Skoda, получават качество много над средното; онези, които настояват за емблемата WV искат елитарно да се доближат до BMW & MERCEDES, но за по-ниска цена!
  • #9
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Шкодилака няма как да се сранява нито с VW, нито с Audi. Тъжно, ама факт. Особено на краш тестовете си личи - Шкодилака се гъне като станиол, VW се гъне като поцинкована ламарина, а AUDI си стоят солидно. Също така пластмасариите на Шкодилака след 2-3 години почват да се разкапват, докато в по-скъпите марки не е така. Да не говорим за тапицерии, комфорт и друго. Той германеца да не е хахав да ви продава същото качество кат Audi, ама на половин цена?!?
  • #8
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Баварец ( преди 1 месец )
    До #2: Бих казал, че купувайки VAG, винаги си измамен, а още повече ако е някакъв "премиум". Това Бугати, Ламбо, Порше и дори Ауди са си една Шкода. Иначе казано, ако ще харчиш пари за VAG, по-добре Шкода или Сеат, отколкото изброените по-горе! Винаги си излъган, като важен момент е да си излъган с по-малко! Виж, същото е и с Мерцедес, там по-добре направо в Дачия. Като говорим за коли то БМВ е друга бира!
  • #7
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    20 години, 4х4, шкода октавия, TDI, над 500 хил км, гори под 5л/100км при нормално каране, 2 еко категория, без съществени проблеми (с изкл. на ел. оборудването) двигателя не е отварян. Ако съвременна направи такъв пробег без съществени проблеми, обадете ми се...
  • #6
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Ваг боклук ( преди 1 месец )
    Мъж който купи и се радва че кара автомобил който е трето ниво компромис след ауди, след пасатора и накрая това нещо . Коя жема ще го гледа сериозно такъв мухъл. Имаше изследване че най много разводи и изневери се случват на такива мъже . С чешките коли. Ха ха
  • #5
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До #5 ( преди 1 месец )
    Ако някога имаш възможност да слезнеш от 20 годишния премиум, и се качиш да покараш 2-3 годишен Супърб Л&К ще разбереш защо ;).
  • #4
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Хан ( преди 1 месец )
    Карам 22 год шкода със екстри които WV ги поставиха преди 10 години.Чехите са новатори и дори Японците са крали от тях екстри за купе.Сега дали и ли не са направили кола за богатите е въпрос на концепсия По добре масов модел за всички отколкото броени бройки за една шепа хора .Прочетете малко история и ше видите за какво иде реч.Да света се глобализира станаха групажи купиха WV и до там.Но все оак се стараят.Аз ги уважавам.
  • #3
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Стига сте плюли Шкода, бе! Правят много добри коли. КъФ ви е проблема???