Японският спортен седан е преди всичко Mitsubishi Lancer Evolution и Subaru Impreza WRX STI. Някой вероятно ще си спомни за Nissan Skyline с турбокомпресор, а други симпатизират на Toyota Mark II Tourer V/Chaser Tourer V, както и на Toyota Altezza RS200. Това обаче не е всичко, което японската автомобилна индустрия може да предложи. В нейната историята има автомобили, от които Европа ще остане изненадана. Ето и част от тях, събрани на едно място.
Забравените японски спортни седани (ГАЛЕРИЯ):
Honda Civic Type R
Автомобилът съвсем не е играчка за тийнеиджъри, а сериозна пистова машина, демонстрираща инженерния потенциал на компанията. Доказателство за това е времето на пистата „Сузука“ (2 минути и 35,20 секунди), като то е по-бързо от суперавтомобила със средно разположен двигател Honda NSX (2 минути и35,44 секунди), Mitsubishi Lancer Evolution VI, Mazda RX-7 и Nissan Skyline GT-R.
Автомобилът съвсем не е играчка за тийнеиджъри, а сериозна пистова машина, демонстрираща инженерния потенциал на компанията. Доказателство за това е времето на пистата „Сузука“ (2 минути и 35,20 секунди), като то е по-бързо от суперавтомобила със средно разположен двигател Honda NSX (2 минути и35,44 секунди), Mitsubishi Lancer Evolution VI, Mazda RX-7 и Nissan Skyline GT-R.


0