Японският спортен седан е преди всичко Mitsubishi Lancer Evolution и Subaru Impreza WRX STI. Някой вероятно ще си спомни за Nissan Skyline с турбокомпресор, а други симпатизират на Toyota Mark II Tourer V/Chaser Tourer V, както и на Toyota Altezza RS200. Това обаче не е всичко, което японската автомобилна индустрия може да предложи. В нейната историята има автомобили, от които Европа ще остане изненадана. Ето и част от тях, събрани на едно място.
Забравените японски спортни седани (ГАЛЕРИЯ):
Honda Civic Type R
По-як от Type R (FD2) е само Mugen RR, пуснат в тираж от триста копия и разпродаден за десет минути. Фината настройка издигна спортната кола на още по-високо ниво - двигателят с различни разпределителни валове, персонализирано ECU и модифициран ауспух е форсиран до 240 к.с. при 8000 об/мин. Теглото е намалено до 1255 кг. Колата се отличава с червения си цвят, агресивен аеродинамичен бодикит, капак с вентилационни отвори и 18-цолови джанти.
По-як от Type R (FD2) е само Mugen RR, пуснат в тираж от триста копия и разпродаден за десет минути. Фината настройка издигна спортната кола на още по-високо ниво - двигателят с различни разпределителни валове, персонализирано ECU и модифициран ауспух е форсиран до 240 к.с. при 8000 об/мин. Теглото е намалено до 1255 кг. Колата се отличава с червения си цвят, агресивен аеродинамичен бодикит, капак с вентилационни отвори и 18-цолови джанти.


0