Японският спортен седан е преди всичко Mitsubishi Lancer Evolution и Subaru Impreza WRX STI. Някой вероятно ще си спомни за Nissan Skyline с турбокомпресор, а други симпатизират на Toyota Mark II Tourer V/Chaser Tourer V, както и на Toyota Altezza RS200. Това обаче не е всичко, което японската автомобилна индустрия може да предложи. В нейната историята има автомобили, от които Европа ще остане изненадана. Ето и част от тях, събрани на едно място.
Забравените японски спортни седани (ГАЛЕРИЯ):
Mitsubishi Galant VR-4
В началото на деветдесетте години Galant VR-4 (E84A) напусна моторните спортове и претърпя доста интересна метаморфоза. Той получава 2,0-литров могор V6 6A12TT с два турбокомпресора с мощност 241 к.с. при 5-степенна механична скоростна кутия и 215 к.с., когато е съчетан с адаптивна 4-степенна автоматична трансмисия INVECS. Ускорява от 0 до 100 км/ч за около 6,5 секунди. Максималната скорост е около 230 км/ч.
В началото на деветдесетте години Galant VR-4 (E84A) напусна моторните спортове и претърпя доста интересна метаморфоза. Той получава 2,0-литров могор V6 6A12TT с два турбокомпресора с мощност 241 к.с. при 5-степенна механична скоростна кутия и 215 к.с., когато е съчетан с адаптивна 4-степенна автоматична трансмисия INVECS. Ускорява от 0 до 100 км/ч за около 6,5 секунди. Максималната скорост е около 230 км/ч.


0