Японският спортен седан е преди всичко Mitsubishi Lancer Evolution и Subaru Impreza WRX STI. Някой вероятно ще си спомни за Nissan Skyline с турбокомпресор, а други симпатизират на Toyota Mark II Tourer V/Chaser Tourer V, както и на Toyota Altezza RS200. Това обаче не е всичко, което японската автомобилна индустрия може да предложи. В нейната историята има автомобили, от които Европа ще остане изненадана. Ето и част от тях, събрани на едно място.
Забравените японски спортни седани (ГАЛЕРИЯ):
Subaru Legacy S402 STI
Друг пример как едно Legacy - в случая четвърто поколение, се е превърнало в колекционерска кола. Двигателят му е 2,5-литров (285 к.с.) с двупоточен турбокомпресор, като максималният въртящ момент от 392 Нм е достъпен при 2000-4800 об/мин. Оборудването включва настроени от подразделениего STI пружини и амортисьори Bilstein, укрепващи каросерията носачи, спирачна система Brembo и 18-цолови джанти. През 2008 г. са произведени 402 бройки от модела - с четири врати (BL) и комбита (BP).
Друг пример как едно Legacy - в случая четвърто поколение, се е превърнало в колекционерска кола. Двигателят му е 2,5-литров (285 к.с.) с двупоточен турбокомпресор, като максималният въртящ момент от 392 Нм е достъпен при 2000-4800 об/мин. Оборудването включва настроени от подразделениего STI пружини и амортисьори Bilstein, укрепващи каросерията носачи, спирачна система Brembo и 18-цолови джанти. През 2008 г. са произведени 402 бройки от модела - с четири врати (BL) и комбита (BP).


0