IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Защо всеки шофьор трябва да може да сваля предната броня на колата

Това умение ще ви помогне да спестите много пари

Повечето шофьори нямат идея как да свалят предната броня на колата си. Смята се, че това трябва да бъде поверено на майстора в сервиза. Междувременно на пътя възникват ситуации, когато бързият демонтаж е просто необходим. И това умение ще ви помогне да спестите много пари. За това защо в настоящите реалности е критично важно да можете сами да премахнете тази резервна част, ви разказваме сега.


броня


Да започнем с на пръв поглед баналните неща - смяната на крушките на фаровете. В съвременните автомобили този процес е изключително сложен, тъй като двигателното отделение е плътно опаковано и в много от случаите не можете просто да се доближите до осветителните тела. В същото време едни и същи модели имат различна светлинна технология. В скъпите нива на оборудване има издръжливи светодиоди или ксенон, но в основното оборудване има обикновени халогенни крушки. Те изгарят по-често. Освен това се случва в най-неподходящия момент - на селски път по тъмно. Тук е полезно умението за премахване на бронята.

При много автомобили именно по този начин е най-лесно да се доближите до фара. Подобен трик използват например собствениците на Opel Astra H. Основното е да не се счупят пластмасовите крепежни елементи. И след като бронята бъде премахната, можете бързо да смените крушката и да тръгнете отново на път. Загубеното време за ремонт ще ви се отплати. Наистина, карайки само с един фар, насрещният шофьор може да си помисли, че това е мотоциклет, а това едоста рисковано.

А през зимата, след като сте свалили бронята, е елементарно да се достигнете до резервоара за течност за чистачки, в който течността е замръзнала. При правилно познаване на устройството на автомобила, той може да бъде свален и затоплен. Това ще ви бъде от полза отново, ако на пътя възникнат проблеми.

И накрая, умението за демонтиране на бронята ще ви позволи да не плащате за част от поддръжката на автомобила. Всъщност в този случай радиаторът, запушен с мръсотия, може лесно да се почисти. Друг плюс е, че при самостоятелно извършване на тази работа се намалява рискът от повреда на „охладителните“ клетки, което ще удължи експлоатационния му живот. Интеркулера се почиства по същия начин. А в сервиза вземат доста пари за такова „почистване“.


0 от 500
  • #7
    41 rate up comment 1 rate down comment
    :D ( преди 1 година )
    Следващата статия ще е на тема "Защо всеки шофьор трябва да може да сменя ангренажен ремък на тъмно по междуселски път". А по следващата на тема "Защо всеки шофьор трябва да може да шлайфа цилиндрова глава, когато маслото е замръзнало"
  • #6
    21 rate up comment 1 rate down comment
    Наблюдател ( преди 1 година )
    Свалянето е лесно, но 90% от днешните шофьори свалили я после бая ще се озорят да я монтират обратно, ако въобще успеят!
  • #5
    21 rate up comment 0 rate down comment
    Дедо ( преди 1 година )
    Хахахахахахахаха! Неееее, не спирайте тези статии в никакъв случай!
  • #4
    23 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    "А през зимата, след като сте свалили бронята, е елементарно да се достигнете до резервоара за течност за чистачки, в който течността е замръзнала."Това е по-добро от селския път. Само който не е свалял предна броня при минус 10,15 не може да кара без течност за чистачки.
  • #3
    34 rate up comment 2 rate down comment
    папарак ( преди 1 година )
    По тъмно, на селски път свалям предна броня... Какво ли трябва да е поел човек през уикенда, за да напише подобно нещо>
  • #2
    25 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Спрете с тези безумни статии и първобитни съвети!
  • #1
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Дрън ( преди 1 година )
    Глупотевини, ще се занимавам по пътищата да свалям брони... Нали за това има сервизи и майстори и те да изкарат някой лев, а не аз да си губя времето да се цапам и резултата накрая да е съмнителен или още по-зле да е станало.