fallback

Защо всеки шофьор трябва да може да сваля предната броня на колата

Това умение ще ви помогне да спестите много пари

Повечето шофьори нямат идея как да свалят предната броня на колата си. Смята се, че това трябва да бъде поверено на майстора в сервиза. Междувременно на пътя възникват ситуации, когато бързият демонтаж е просто необходим. И това умение ще ви помогне да спестите много пари. За това защо в настоящите реалности е критично важно да можете сами да премахнете тази резервна част, ви разказваме сега.

Да започнем с на пръв поглед баналните неща - смяната на крушките на фаровете. В съвременните автомобили този процес е изключително сложен, тъй като двигателното отделение е плътно опаковано и в много от случаите не можете просто да се доближите до осветителните тела. В същото време едни и същи модели имат различна светлинна технология. В скъпите нива на оборудване има издръжливи светодиоди или ксенон, но в основното оборудване има обикновени халогенни крушки. Те изгарят по-често. Освен това се случва в най-неподходящия момент - на селски път по тъмно. Тук е полезно умението за премахване на бронята.

При много автомобили именно по този начин е най-лесно да се доближите до фара. Подобен трик използват например собствениците на Opel Astra H. Основното е да не се счупят пластмасовите крепежни елементи. И след като бронята бъде премахната, можете бързо да смените крушката и да тръгнете отново на път. Загубеното време за ремонт ще ви се отплати. Наистина, карайки само с един фар, насрещният шофьор може да си помисли, че това е мотоциклет, а това едоста рисковано.

А през зимата, след като сте свалили бронята, е елементарно да се достигнете до резервоара за течност за чистачки, в който течността е замръзнала. При правилно познаване на устройството на автомобила, той може да бъде свален и затоплен. Това ще ви бъде от полза отново, ако на пътя възникнат проблеми.

И накрая, умението за демонтиране на бронята ще ви позволи да не плащате за част от поддръжката на автомобила. Всъщност в този случай радиаторът, запушен с мръсотия, може лесно да се почисти. Друг плюс е, че при самостоятелно извършване на тази работа се намалява рискът от повреда на „охладителните“ клетки, което ще удължи експлоатационния му живот. Интеркулера се почиства по същия начин. А в сервиза вземат доста пари за такова „почистване“.

fallback
  • #17
    Стиф ( преди 1 година )
    Всяка следваща статия Ви е за конглокс: "От глупав - по-глупав" Вие НЕ СТЕ Джим Кери, по скоро Къци...
  • #16
    Стиф ( преди 1 година )
    Успех с VW/Audi груп да се достигнат крепежите, после за напасване няма да коментирам, няма да говоря, че иза някои автомобили освен подемник или канал трябват и по-специфични инструменти... Няма да коментирам и факта, че по-новите и съвременни системи за осветяване ползват крушки със заявка, абе не пипайте където не ви е работа
  • #15
    Станчо куфара ( преди 1 година )
    Даааааа явно тази статия е написана от много *** неук човек
  • #14
    Hoy hoy ( преди 1 година )
    Писача на тази статия има ли си хабер въобще
  • #13
    Шофьор от 1976 ( преди 1 година )
    Всеки шофьор със седми разряд за авто механик!
  • #12
    //// ( преди 1 година )
    Тръгвате да сваляте бронята на магистралата и отнасяте една сериозна глоба! Или някой джигит ви отнася вас!
  • #11
    Румчо/Петьо ( преди 1 година )
    Пак си чел "За рульом" !
  • #10
    Иво ( преди 1 година )
    Ходете на лекар писачи
  • #9
    Levak ( преди 1 година )
    Що за глупости?!!??Обикновено е достатъчно да се свали само фара(една-две рапидки) и се сменят всички без проблем - стига да имаш резервни под ръка
  • #8
    Валери ( преди 1 година )
    А двигателя трябва ли да умее да сваля? Абе ти писачо на глупави статии имаш ли кола изобщо или наизуст си дрьнкаш глупости бе, аааааа??
fallback
Последни