fallback

Защо всеки шофьор трябва да може да сваля предната броня на колата

Това умение ще ви помогне да спестите много пари

Повечето шофьори нямат идея как да свалят предната броня на колата си. Смята се, че това трябва да бъде поверено на майстора в сервиза. Междувременно на пътя възникват ситуации, когато бързият демонтаж е просто необходим. И това умение ще ви помогне да спестите много пари. За това защо в настоящите реалности е критично важно да можете сами да премахнете тази резервна част, ви разказваме сега.

Да започнем с на пръв поглед баналните неща - смяната на крушките на фаровете. В съвременните автомобили този процес е изключително сложен, тъй като двигателното отделение е плътно опаковано и в много от случаите не можете просто да се доближите до осветителните тела. В същото време едни и същи модели имат различна светлинна технология. В скъпите нива на оборудване има издръжливи светодиоди или ксенон, но в основното оборудване има обикновени халогенни крушки. Те изгарят по-често. Освен това се случва в най-неподходящия момент - на селски път по тъмно. Тук е полезно умението за премахване на бронята.

При много автомобили именно по този начин е най-лесно да се доближите до фара. Подобен трик използват например собствениците на Opel Astra H. Основното е да не се счупят пластмасовите крепежни елементи. И след като бронята бъде премахната, можете бързо да смените крушката и да тръгнете отново на път. Загубеното време за ремонт ще ви се отплати. Наистина, карайки само с един фар, насрещният шофьор може да си помисли, че това е мотоциклет, а това едоста рисковано.

А през зимата, след като сте свалили бронята, е елементарно да се достигнете до резервоара за течност за чистачки, в който течността е замръзнала. При правилно познаване на устройството на автомобила, той може да бъде свален и затоплен. Това ще ви бъде от полза отново, ако на пътя възникнат проблеми.

И накрая, умението за демонтиране на бронята ще ви позволи да не плащате за част от поддръжката на автомобила. Всъщност в този случай радиаторът, запушен с мръсотия, може лесно да се почисти. Друг плюс е, че при самостоятелно извършване на тази работа се намалява рискът от повреда на „охладителните“ клетки, което ще удължи експлоатационния му живот. Интеркулера се почиства по същия начин. А в сервиза вземат доста пари за такова „почистване“.

fallback
  • #37
    Анонимен ( преди 2 години )
    Моля,автора на статията да смени наркотиците,че тези не му действат добре.
  • #36
    анонимен ( преди 2 години )
    Статията е абсолютна простотия писана е от пълен невежа ,срам........
  • #35
    Ili ( преди 2 години )
    На Субару Легаси от 2012 точно така се сменява крушката на фара.
  • #34
    анонимен ( преди 2 години )
    Майсторееее, да ти го ... точно на Голф 5 дето е съвременник на Astra H крушките се сменят с една ръка - бързо, лесно и просто. Голям си майстор да знаеш!
  • #33
    анонимен ( преди 2 години )
    Майсторееее, да ти го ... точно на Голф 5 дето е съвременник на Astra H крушките се сменят с една ръка - бързо, лесно и просто. Голям си майстор да знаеш!
  • #32
    До почти майстора ( преди 2 години )
    Майсторееее, да ти го ... точно на Голф 5 дето е съвременник на Astra H крушките се сменят с една ръка - бързо, лесно и просто. Голям си майстор да знаеш!
  • #31
    До почти майстора ( преди 2 години )
    Майсторееее, да ти го ... точно на Голф 5 дето е съвременник на Astra H крушките се сменят с една ръка - бързо, лесно и просто. Голям си майстор да знаеш!
  • #30
    Шофьор ( преди 2 години )
    А инструменти от къде? Съвременните авт. имат сто вида винтове, да не говорим за уменията на водачите, гориво на бензиностанцията не мога да си заредят, броня ще свялят а после трябва и да я качат! Моята в сервиз като я свалят после зее от вскякъде и трябва да си я дооправям.
  • #29
    анонимен ( преди 2 години )
    На Ауди а2 ли беше требваше да разглобиш колата за да вдигнеш капака
  • #28
    До онзи ( преди 2 години )
    Ти остави фаровете, резервоара за течност за чистачки бил там! Сваляш и грееш хаха
fallback
Последни