fallback

Защо всеки шофьор трябва да може да сваля предната броня на колата

Това умение ще ви помогне да спестите много пари

Повечето шофьори нямат идея как да свалят предната броня на колата си. Смята се, че това трябва да бъде поверено на майстора в сервиза. Междувременно на пътя възникват ситуации, когато бързият демонтаж е просто необходим. И това умение ще ви помогне да спестите много пари. За това защо в настоящите реалности е критично важно да можете сами да премахнете тази резервна част, ви разказваме сега.

Да започнем с на пръв поглед баналните неща - смяната на крушките на фаровете. В съвременните автомобили този процес е изключително сложен, тъй като двигателното отделение е плътно опаковано и в много от случаите не можете просто да се доближите до осветителните тела. В същото време едни и същи модели имат различна светлинна технология. В скъпите нива на оборудване има издръжливи светодиоди или ксенон, но в основното оборудване има обикновени халогенни крушки. Те изгарят по-често. Освен това се случва в най-неподходящия момент - на селски път по тъмно. Тук е полезно умението за премахване на бронята.

При много автомобили именно по този начин е най-лесно да се доближите до фара. Подобен трик използват например собствениците на Opel Astra H. Основното е да не се счупят пластмасовите крепежни елементи. И след като бронята бъде премахната, можете бързо да смените крушката и да тръгнете отново на път. Загубеното време за ремонт ще ви се отплати. Наистина, карайки само с един фар, насрещният шофьор може да си помисли, че това е мотоциклет, а това едоста рисковано.

А през зимата, след като сте свалили бронята, е елементарно да се достигнете до резервоара за течност за чистачки, в който течността е замръзнала. При правилно познаване на устройството на автомобила, той може да бъде свален и затоплен. Това ще ви бъде от полза отново, ако на пътя възникнат проблеми.

И накрая, умението за демонтиране на бронята ще ви позволи да не плащате за част от поддръжката на автомобила. Всъщност в този случай радиаторът, запушен с мръсотия, може лесно да се почисти. Друг плюс е, че при самостоятелно извършване на тази работа се намалява рискът от повреда на „охладителните“ клетки, което ще удължи експлоатационния му живот. Интеркулера се почиства по същия начин. А в сервиза вземат доста пари за такова „почистване“.

fallback
  • #27
    Онзи ( преди 2 години )
    Пхахаха, ще махам броня зарад фарове...
  • #26
    Газко Уазков ( преди 2 години )
    Аве, не ни занимавайте с дреболии, пуснете една статия как да си шлайфаме цилиндрите!
  • #25
    Галин ( преди 2 години )
    Тъй си ***
  • #24
    Карам Фолксвагина ( преди 2 години )
    Ами собствениците на Ауди нямат друг избор
  • #23
    Мемфис ( преди 2 години )
    Ако има конглокс за безумни статии, сигурен съм, че този сайт ще бъде абсолютен фаворит!
  • #22
    анонимен ( преди 2 години )
    Е, бива ли чак такива простотии!? Скапва ми се крушката по средата на Делиормана по време на виелица, и започвам да разглабям предницата! Аре оставете мишките на компа и покажете с видео, как се прави! Смешници!!!
  • #21
    анонимен ( преди 2 години )
    Ако насреща виждаш два фара,това два мотоциклета ли са!
  • #20
    Анонимен ( преди 2 години )
    Глупости на Опел астра н се сменят през калника и предния капак.
  • #19
    Майстора ( преди 2 години )
    Даа собствениците на астра Н може да се справят със задачата .. не е нужно кой знае колко техническа грамотност нито твърде специализирани инструменти..трябва ви достъп до интернет за да видите как става .. искам обаче да видя собственик на нещо от vag group от същития годишен диапазон като астрата дали би се справил при същите обстоятелства! или пък някой с някой фият ..относно японците за свалянето ще се справи почти всеки ..после ще искам да видя как ще я качи обаче .. мислете какво купуват ...
  • #18
    Механик ( преди 2 години )
    Паданах в канала!!:D
fallback
Последни