IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Изчезваща порода – всички джипове с V12 под капака

От Lamborghini LM002 с 5.2 на Countach до TDI с 500 к.с. на Audi Q7 – вижте SUV-моделите, които промениха играта

Постепенно, модел след модел, големите SUV се превърнаха в истински флагман на производителите на луксозни автомобили. Поради тази причина би било напълно нормално те винаги да разполагат с най-големите и най-мощни двигатели, предлагани от техния производител – също както най-впечатляващите седани или най-бързите спортни коли.


Audi V12


Нещата обаче постепенно се променят, като изчезването на V12 изглежда неизбежно. Ако Aston Martin беше пуснал DBX преди 10 години, то той със сигурност щеше да получи 12-цилиндровия мотор, поставян на DB9. Сега обаче британския SUV трябва да се задоволи с туин-турбо V8.

Примерът с британската марка не е единственият. Някои модели пристигнаха сравнително късно и просто нямаха шанс за V12. Други обаче се появиха на пазара, точно когато надпревара за мощност беше в разгара си и нямаше сериозни ограничения. Затова и ви представяме всички големи SUV с V12, последният от които ще дебютира тази година.

Всички джипове с V12 под капака (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #9
    5 rate up comment 1 rate down comment
    От 5-ти до двамата о ( преди 1 година )
    Не знам как си вадите заключения за хора, които не познавате, но всеки с разбиранията си. Нито 12-так, нито 8-мак имам в гаража си за съжаление. За коли харесвам бензин, дизела намирам за подходящ за камиони и автобуси, напук на тенденциите за CNG там. Като собственик съм стигал най-много до 6 цилиндров атмосферен, а понастоящем съм с 4 цилиндров с турбина. Относно преживяванията, които носи ускорението, да, 12 цилиндровите не го могат - Ferrari, Lamborghini, Brabus Rocket 900 - голяма скука :-)
  • #8
    2 rate up comment 13 rate down comment
    край ( преди 1 година )
    Динозаври от миналия век. Електрическто предвижване е в пъти по-комфортно и екологично. И най-важното - трета/седма употреба няма да има. Т.е. кварталното *** няма как да си го купи за 6 хил. лева и да гази народа с него. Тия пари ще му стигнат само за ел. тротинетка
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 5 ( преди 1 година )
    Ти си поредния, който обича да слуша автомобилите, вместо да ги кара.За хора като тебе автомобили те са просто музикално произведение и ги оценявате като произведения на Моцарт без да се интересувате от други усещания.Можете да изпитате удоволствие от шофирането дори в хола си, слушайки запис на звука. Залепянето на седалката очевидно е негативно преживяване за вас, защото в 90% от случаите, обяснявате че ускорението не представлява интерес за вас, а само звука.
  • #6
    5 rate up comment 4 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Радвам се като чета такива коментари. Любопитно ми е колко 12-така имаш в гаража, за да им се радваш на Култивираната, равномерна работа, високия и мелодичен звук?Благородно ти завиждам!
  • #5
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Жалко, че се отказаха от 12 цилиндровите мотори при високия клас и дори спортните автомобили. Предпочитам S класа, 7-ца, А8-ца, с 12-так, да не говорим за Ferrari и Lamborghini. Култивираната, равномерна работа, високия и мелодичен звук на 12-таците са страхотни. И малките им братя - балансираните бензинови 6-ци(особено редовите атмосферни на БМВ) са като класическа симфония. Малко на камиони отиват нещата с 8-те големи цилиндъра(съответно малко по-ниски обороти) при големите кубатури двигатели.
  • #4
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Стандартите за бързина са 2 - ускорение и максимална скорост и както виждаш, тези характеристики са споменати в статията за всеки един автомобил. Иначе има и други стандарти, като например колко бързо един автомобил ще ти опразни джобовете като тръгнеш на 500 км пробег или колко пари ще оставиш по сервизите за 100 хиляди километра и други подобни стандарти.
  • #3
    10 rate up comment 5 rate down comment
    До 2 ( преди 1 година )
    Ако си имал предвид, че спортните възможности на колите са нещо повече от ускорение по права линия си прав, но последното ти изречение е глупост. По магистралите някакви състезания ли се устройват или комплексирани човечета се хвалят за колко са стигнали до един къде си? Състезанията са за спортистите. Всички други са потенциални убийци, независимо с какъв двигател се задвижва автомобилът.
  • #2
    13 rate up comment 3 rate down comment
    ili до #1 ( преди 1 година )
    Как разбра,че са по бързи? Какъв е твоят стандарт за бързина? На драг може електрическите да са по бързи но хората не си ги купуват с тази цел. Съмнявам се ако тръгнат по магистрала 500км електричката да стигне първа до крайната цел.
  • #1
    8 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ненужни динозаври. Вече и османците са по-бързи, а да не говорим, че електрическите SUV-та вече са по-бързи от бензиновите спортни автомобили, включително и от тези с 12-цилиндрови двигатели.