fallback

Изчезваща порода – всички джипове с V12 под капака

От Lamborghini LM002 с 5.2 на Countach до TDI с 500 к.с. на Audi Q7 – вижте SUV-моделите, които промениха играта

Постепенно, модел след модел, големите SUV се превърнаха в истински флагман на производителите на луксозни автомобили. Поради тази причина би било напълно нормално те винаги да разполагат с най-големите и най-мощни двигатели, предлагани от техния производител – също както най-впечатляващите седани или най-бързите спортни коли.

Нещата обаче постепенно се променят, като изчезването на V12 изглежда неизбежно. Ако Aston Martin беше пуснал DBX преди 10 години, то той със сигурност щеше да получи 12-цилиндровия мотор, поставян на DB9. Сега обаче британския SUV трябва да се задоволи с туин-турбо V8.

Примерът с британската марка не е единственият. Някои модели пристигнаха сравнително късно и просто нямаха шанс за V12. Други обаче се появиха на пазара, точно когато надпревара за мощност беше в разгара си и нямаше сериозни ограничения. Затова и ви представяме всички големи SUV с V12, последният от които ще дебютира тази година.

Всички джипове с V12 под капака (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #19
    Мончо ( преди 2 години )
    Ауди, Бентли,Порше, Ламборджини, все е на Туарег платформа, а Ролс Ройса си е БМВ с дегизировка.
  • #18
    Нов коментар ( преди 2 години )
    Какви са тези глупости?! Кварталното *** нямало да си го купи, електричките били по-евтини за употреба... Ти с Бентли Бентайга за примерно 400 000 лева мислиш за разход и колко ще ти струва бензина от Париж до Монако? Или твоето Ламборгини някога ще се продаде за 6000 лева?! Някой пък с претенции написал за прЕдвижване... Полуграмотни, без пари и с комплекси, но с желание да подчертаят кое е по-куул и готино...
  • #17
    анонимен ( преди 2 години )
    При 24/100 и 90 литра резервоар ще минеш 375 км с едно зареждане от пълен до закъсване. Ако не ти се рискува, ще зареждаш на всеки 200км. Тесла с 60kWh минава 420км за 10лева на нощна. Колко струват 100 литра бензин за същите километри?
  • #16
    До долния ( преди 2 години )
    Прочети пак коментар 11: "защо хората предпочитат да си купят електромобил със същите или по-добри динамични качества..., но на значително по-ниска цена, съизмерима със сумата която трябва да отдели всеки собственик на 12-так само за обслужване и гориво за 100000 км."Този Фантом, който всъщност е 20 годишен Фаетон, който гори 24/100 по каталог - около лев на километър с обслужването и за 100 000км ще ти изгори 100 000 лева, колкото струва чисто нова Тесла модел У, която е по-бърза.
  • #15
    край ( преди 2 години )
    до 12 ми е ти един Фантом V12 има на пазара -офериран за 10 хил лева 2003г. еПазариш се много и за 6-7 хил си най-яката батка в маалата.
  • #14
    До 11 ( преди 2 години )
    Любител на електромобилите - чудесно, аз също ги харесвам. Имат си плюсове - по-ниски експлоатационни разходи, тишина, ресурс на двигателя, много по-висок КПД, но не може да се пропуснат и ограниченията в автономния пробег, недоосъвършенстваните батерии, цената(икономическа и екологична) за производство на батерии и електроенергия. Харесвам звука на ДВГ(да не се бърка с тези, дето се кефят на напълно отпушена/липсваща генерация) и механичната кутия. Бих карал електричка в града и ДВГ извън него.
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    Чакаме Ферари с Пуросангуе - не всичко е загубено.
  • #12
    До край ( преди 2 години )
    Какъв е този автомобил с 12 цилиндров двигател за 6000 лв, за който говориш, понеже имам интерес?
  • #11
    До 9 ( преди 2 години )
    Разбира се че нямаш 12-так в гаража. Дори не схващаш сарказма защо хората предпочитат да си купят електромобил със същите или по-добри динамични качества, отколкото автомобилите които си изброил, но на значително по-ниска цена, съизмерима със сумата която трябва да отдели всеки собственик на 12-так само за обслужване и гориво за 100000 км. И предпочитат да ги карат, вместо да ги слушат, като в по-голямата част от времето ги ползват като обикновен семеен автомобил.
  • #10
    До 8 ( преди 2 години )
    Напълно си прав. Технически погледнато, за какво ти е да продаваш автомобил който може да изкара 1,6 милиона километра без ремонт и е на практика вечен. Обаче пропускаш, че освен техническата част, съществува и емоционална и репутационна част. Тези които и днес си купуват чисто нови автомобили, не ги купуват защото старите са станали развалина и не могат да изпълняват задълженията си, а защото е излязъл нов модел и ще се изложат, ако карат стария. Втора употреба ще има, но не и за 6000 лв.
fallback
Последни