Автомобилите от премиум сегмента имат неоспорими предимства пред модели от „среден клас“. Факт е, че те са по-скъпи, но предлагат по-богато оборудване и са по-удобни от седаните от среден клас, като това се дължи до голяма степен на сложните им окачвания. Освен това те предлагат по-добра шумоизолация и по-скъпи материали в салона.
Освен това, защитното покритие на каросерията е направено с по-скъпи технологии и следователно премиумът ръждясва доста по-бавно. Всички тези модели, посочени от експертите от изданието ZR са на възраст около 10 години, имат пробег до 200 000 км и могат да се намерят в отлично състояние, което ги прави още по-привлекателни за потребителите.
Най-готините 10-годишни седани от висок клас (ГАЛЕРИЯ):
Бензинова алтернатива - N55B30, е редови 6-цилиндров мотор с обем 3,0 литра, който развива 306 к.с. При него недостатъците са намалени, но ги има. Битурбодизелът 2.0 (184 к.с.) от серията N47 също не е безпроблемен. Ангренажната верига се разтяга бързо (смяна - става след отстраняване на двигателя), EGR клапанът се запушва, клапите на всмукателния колектор са покриват със сажди, а пиезо-инжекторите не подлежат на ремонт.