Автомобилите от премиум сегмента имат неоспорими предимства пред модели от „среден клас“. Факт е, че те са по-скъпи, но предлагат по-богато оборудване и са по-удобни от седаните от среден клас, като това се дължи до голяма степен на сложните им окачвания. Освен това те предлагат по-добра шумоизолация и по-скъпи материали в салона.
Освен това, защитното покритие на каросерията е направено с по-скъпи технологии и следователно премиумът ръждясва доста по-бавно. Всички тези модели, посочени от експертите от изданието ZR са на възраст около 10 години, имат пробег до 200 000 км и могат да се намерят в отлично състояние, което ги прави още по-привлекателни за потребителите.
Най-готините 10-годишни седани от висок клас (ГАЛЕРИЯ):
Всички двигатели имат впечатляваща производителност, но при поколението F30 някои от тях са доста капризни. Основният мотор е 2.0 N20 с компресор (184 к.с.), като той имаше проблеми със системата за подаване на масло, която излиза от строя при малък пробег. Двигателят не търпи некачествен бензин, като до 100 000 км се препоръчва да се сменят ангренажната верига, фазовите превключватели, дюзите, уплътненията на клапаните и пръстените. Тогава моторът изкарва и над 200 000 км.