Автомобилите от премиум сегмента имат неоспорими предимства пред модели от „среден клас“. Факт е, че те са по-скъпи, но предлагат по-богато оборудване и са по-удобни от седаните от среден клас, като това се дължи до голяма степен на сложните им окачвания. Освен това те предлагат по-добра шумоизолация и по-скъпи материали в салона.
Освен това, защитното покритие на каросерията е направено с по-скъпи технологии и следователно премиумът ръждясва доста по-бавно. Всички тези модели, посочени от експертите от изданието ZR са на възраст около 10 години, имат пробег до 200 000 км и могат да се намерят в отлично състояние, което ги прави още по-привлекателни за потребителите.
Най-готините 10-годишни седани от висок клас (ГАЛЕРИЯ):
При този модел няма версия, която да се отличава над останалите. Не особено успешно 3,2-литров атмосферен мотор беше премахна през 2008 г., като в гамата останаха само турбодвигатели. Преди модернизацията през 2013 г. бензиновите 1.8 (170 к.с.) и 2.0 (211 к.с.) бяха известни с повишения разход на масло (понякога над литър на 1000 км), слабите ангренажни вериги и чупливите термостати. След 150 000 км пробег 2,0-литровият дизел (143 к.с.) изисква повишено внимание, като той се съчетава само с роботизирания Multitronic (DSG7).