Автомобилите от премиум сегмента имат неоспорими предимства пред модели от „среден клас“. Факт е, че те са по-скъпи, но предлагат по-богато оборудване и са по-удобни от седаните от среден клас, като това се дължи до голяма степен на сложните им окачвания. Освен това те предлагат по-добра шумоизолация и по-скъпи материали в салона.
Освен това, защитното покритие на каросерията е направено с по-скъпи технологии и следователно премиумът ръждясва доста по-бавно. Всички тези модели, посочени от експертите от изданието ZR са на възраст около 10 години, имат пробег до 200 000 км и могат да се намерят в отлично състояние, което ги прави още по-привлекателни за потребителите.
Най-готините 10-годишни седани от висок клас (ГАЛЕРИЯ):
Една от най-масовите версия - 1.8 с CVT, е и есна от най-проблемната. Вариаторът VL381 има много слаби места, а ресурсът му е не повече от 200 000 км. Здравата механична скоростна кутия се комбинира именно с 1.8, докато надеждният автомат ZF 6HP28 - с 2.0 TFSI и задвижване на четирите колела.