IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Последният собствен модел на Opel излиза предсрочно в пенсия

Производството на Insignia ще бъде спряно преди края на годината

Германският производител Opel е решил да прекрати производството на модела Insignia, който се предлага като лифтбек и комби. Сглобяването в завода в Рюселсхайм (Германия), ще бъде завършено предсрочно, а именно още до края година.


Opel Insignia


Insignia се пенсионира без пряк наследник, но през 2025 г. Opel обещава да пусне на пазара съвсем нов електрически SUV. Производството му ще бъде организирано в съоръженията на Stellantis в Италия.

Според германското издание Automobilwoche, в Opel са решил да не чакат завършването на жизнения цикъл на сегашното второ поколение Insignia, което се произвежда от 2017 г. Така спирането на модела, което първоначално се очакваше не по-рано от 2024 г., беше изтеглено с две години.

Insignia беше последният модел, разработен от Opel, преди компанията да стане част от френската PSA. Преди това от поточните линии бяха свалени технически свързаните Holden Commodore и Buick Regal, а през май тази година германският автомобилен производител обяви прекратяването на продажбите на модела Vauxhall, под който Insignia се продава във Великобритания.

Това означава, че следващите няколко години Opel няма да предлага модели от D-клас. До средата на това десетилетие на пазара трябва да се появи кросоувър или крос-ван, който ще бъде изграден на платформата eVMP (електрическа версия на текущата архитектура EMP2). Такъв Opel няма да има неелектрифицирани модификации в гамата си - само хибридни и електрически.


0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ХХХ ( преди 11 месеца )
    Сега си взех бензин автоматик 1.5 165кс.2018г. Дано имам същия късмет.
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    XXX ( преди 11 месеца )
    Имах Инсигния дизел 160к.с 2011г.3г.Никакви проблеми ,здраво и комфортно комби.Какво ли не чух за този 2.0Д ДТХ....но при мен със смяна на масло и филтри на 10000км всичко е ок.
  • #14
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Опелист ( преди 1 година )
    Опел е класическият пример за съсипана от "мениджъри" марка. Целият, повтарям целият управляващ екип е за разстрел. Може и семействата им за назидание. От години ги наблюдавам как системно и методично унищожаваха най-народната и достъпна немска кола. ***, в камерите на Хитлер ви е мястото, меринджеи ***.
  • #13
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Подкрепям коментар 2 ( преди 1 година )
    Инсигнията и А, и Б и последната генерация на Зафира са с елегантен леко премиум дизайн и излъчваха стабилност. Сега новите, като се загледам ми приличат като излезли от зрънчо. Остри ръбове тесни и непропорционални фарове, прекалено снишена линия на покрива дялкани, дялкани.
  • #12
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Дизеловата версия с 2,0 двигател е тотален ***
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ето и при Опел малките не вървят и най-много продават "големите" Корса и Кросленд
  • #10
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Ivelin5rov ( преди 1 година )
    Новината е изненадваща, но не и неочаквана. Все пак модата се променя постоянно и очевидно бъдещето не принадлежи на подобен тип автомобили, което в случая с Инсигния е леко жалко. В момента "търкалям" една от 2016г., 1.6 дизел и автоматична кутия и трябва да кажа, че е напълно ОК за мен. Само преди дни направих една година с нея и близо 40000км, напълно безпроблемно, а вече гоня 240000км. Вероятно следващата Инсигния Б ще е и последната, която ще имам.
  • #9
    11 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Opel Kadett GSi 16V
  • #8
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Орел ( преди 1 година )
    Имал съм две инсигнии Б, преди и след фейслифта. Двете бензинови и двете нула проблеми за последните 4 години. Малко се изненадах от проблемите с дизеловата от предния пост. Поне тези на които аз случих са ок.
  • #7
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Гоша ( преди 1 година )
    Имах такава битурбо дизел 4х4, 8 степенен автомат и много екстри. Много комфортна и приятна за каране, щедро вътрешно пространство и добра цена. Имах обаче адски много проблеми. По гаранция смениха много неща, на 3-тата година близо 6 месеца не беше в движение заради повреди и чакане на части от Германия. За мен това е голям проблем, защото работя с колата си и при всяка повреда търся заместваща. Продадох я в гаранция, на голяма загуба и повече няма да си купя Опел, както и дизелова кола.