IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Защо не трябва да казвате на пътния полицай какво работите?

При проверка на пътя пазете дистанция от проверяващия

Едва ли има шофьор, който като го спрат за проверка на пътя, да не е чувал прословутия въпрос на катаджиите: Сега, какво правим? Има обаче и други, меко казано, странни въпроси, сред които могат да ви попитат също така: А вие какво работите? На пръв поглед е напълно безобиден въпрос, на който може да се отговори честно. Но опитните полицаи много добре знаят какво питат, а често проверяваният не разбира целта. Задавайки точно този въпрос, полицаят не се опитва просто да поддържа приятелски разговор. Напротив, поведението му подсказва, че иска да разбере какъв човек е пред него. Както показва практиката, такива въпроси и верни отговори на тях, често носят проблеми на шофьорите. За да ги избегнете, по-добре е да се въздържате от директен отговор, или да се опитате по някакъв начин да се измъкнете от него, защото в това няма нищо незаконно.

 

Пътни полицаи

 

Препатили хора препоръчват да не се посочва точно къде работи шофьорът, спрян от полицията. По този начин служителят на закона няма да има ясна представа за социалното положение на водача. Добър пример е да отговорите на пътния полицай, че сте например: охранител, механик, водопроводчик или каквото измислите в този дух. Стига да приличате на такъв. И няма нужда да ругаете.

Ако водачът се чувства спокоен и уверен, когато общува с катаджията, може да му каже, че е... безработен. Така полицаят разбира, че няма да „заработи“ допълнително. Поради тази причина, ако действително е извършено по-леко нарушение, проверяващият може да реши да ви се размине само с устно предупреждение и съвети.

Ако кажете на полицая какво работите и това предполага добро финансово състояние, тогава рискувате да не избегнете глоба. Не са редки случаите, когато по-откровените шофьори, които демонстрират парични възможности, веднага да бъдат „натиснати“ за подкуп. Водачите от своя страна се съгласяват, за да се отърват бързо от „досадника“ и след това да се заемат със собствения си бизнес. Този начин на корупция е често срещан.

„Опипващи“ въпроси от полицаите могат да бъдат и в посока: Имате ли неплатени глоби? Защото може да се провери. И ако шофьорът поддаде, ето отново „база за разговор“ в посока подкуп. Като цяло трябва да се има предвид, че опитните полицаи имат много въпроси в арсенала, които им позволяват да оценят напълно водача, за да вземат впоследствие решение за по-нататъшни действия.

Предвид всичко казано по-горе, най-добре е когато ви спрат на пътя, да общувате с полицията като спазвате дистанция. Не разкривайте подробности от личния си живот и не разкривайте финансовото си състояние. Давайте минимум информация за себе си и... говорете учтиво с пътните полицаи.

 

 

0 от 500
  • #64
    2 rate up comment 0 rate down comment
    matiz ( преди 1 седмица )
    Тази статия е преведена от руски език
  • #63
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До 63 ( преди 1 седмица )
    Много неправилни отговори. Отговаряш ли по този начин, винаги ще имаш проблеми и проверката ти гарантирам, че ще се проточи не в твоя полза. Полицаите също са хора и тръгнеш ли грубо ще ти покажат на какво са способни. Само по закон ще действат и винаги ще намерят с какво да те санкционират или най-малкото да те изнервят до толкова, че да си изпуснеш нервите и да им паднеш в ръцете имайки вече нещо срещу вас. Просто бъди вежлив и не се прави на велик.
  • #62
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Ван Дизел ( преди 2 седмици )
    Просто отказвате да отговорите на въпроса. Дори да изглежда неучтиво, когато са ми задавали въпроса отговорът ми е "Няма значение" или "Не е важно". Нямат законово основание дори да ви питат къде отивате и откъде идвате.
  • #61
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Дъгето ( преди 2 седмици )
    Пичове гледам яко спор се вихри.Разликата между фиш и акт ,е че при фиша с подписването се съгласяваш,като не може да се жали,защото нп влиза в сила от момента.А при акта има 3 дни срок за жалене и отделно срок за наказателното постановление
  • #60
    11 rate up comment 9 rate down comment
    тя ( преди 2 седмици )
    всички куки са от един дол дренки
  • #59
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Аз ( преди 2 седмици )
    Поздравявам автора,гаранция ,че е бил с констипация...запек докато е ...ииизмислял тази тъпотия.Куките не искат да се сприятелявате,а това са така наречените "контролни въпроси".Чрез такива се преценява дали водача е адекватен,лъха на алкохол и т.н.Пич ,другия път влез с тетриса в ***.
  • #58
    20 rate up comment 9 rate down comment
    Фильо и Минчо ( преди 3 седмици )
    Уахахахааааа.......умирам от смях....Рядко може да прочетеш по -некадърна и нескопосана статия.
  • #57
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Това означава НП, демек се постановява санкцията от какъв размер е. Това го пише в ЗАНН, но ако си неграмотен няма как да го научиш.
  • #56
    9 rate up comment 0 rate down comment
    До 50 ( преди 3 седмици )
    Стига трихте коментари, които не ви изнасят, защото са истина. Ти си откровен неграмотник. Не знам какви фишове си получавал но си с половин мозъчна клетка. На всеки ръчно написан фиш пише члена на нарушението, наказващия член и сумата на глобата, като за доста нарушения тя не е фиксирана и се определя от катаджията, за това се води издадено наказателно постановление(НП). Акта не е НП, а само ауан, защото постановлението се издава от началника на районното, или анд в кат. Ходи скочи от някъде.
  • #55
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Доктор Гьобелс ( преди 3 седмици )
    Пълни глупости.