След 5 години разработка и тестове хърватската компанията Rimac най-после успя да стартира серийното производство на хиперколата с 4 електрически мотора Nevera. Това е първият сериен автомобил, произведен в Хърватия, като преди да стигне до конвейера, той е сменил 3 поколения технология за задвижване.
За създаването на окончателния вариант са използвани 18 прототипа, 45 краш-теста и са положени 1,6 млн колективни часа изследвания и разработки. Това е огромно усилие, особено за малка компания, която трябваше да се справи с глобална пандемия, криза с чипове и милиони други проблеми.
Първият сериен модел е с цвят перла Callisto Green с джанти Graphite Vertex и интериор от Sand Alcantara. Въпреки, че автомобилът с производствен номер 000 е напълно готов, той ще остане собственост на компанията Bugatti-Rimac, като ще се използва за изложения.
Плановете на компанията предвиждат годишно производство от 50 бройки, като за продажбата им ще се грижат 25 дилъра по цял свят. Колите за първата година вече са разпродадени, като всяка от тях ще бъде уникална и ще се различава от останалите. За целта са подготвени 36 различни цвята на каросерията, които може да бъдат комбинирани с допълнителни „ливреи“.
Серийната Nevera ще се предлага и с различни варианти на оборудване, като всички те включват карбонови детайли. Един от тях е с напълно голо карбоново тяло, а клиентът ще разполага и с огромен избор от цветна кожа, алкантара, контрастни акценти и метални елементи за интериора.
Задвижването на хиперколата става с 4 електромотора със съвкупна мощност от 1887 к.с. и 2370 Нм. Те се захранват от батерия с капацитет 120 кВт/ч, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 1,9 секунди. А разстоянието от 1/4-миля се изминава за 8,5 секунди.