IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

2,0 литра и 400 000 км – тези 5 мотора го могат!

Атмосферните двигатели все още се срещат често на пазара втора ръка и са доста удачно предложение

В наши дни вече е невъзможно да се намери двигател, който да изкара милион километра и да не се чупи изобщо. Но все още има такива, които могат да се движат на 350 000-400 000. Факт е, че те са по-скъпи по-лакоми от 1,6-литровите агрегати, но си имат и предимства – разполагат с повече мощност, което дава по-голяма увереност при изпреварванията.


кросоувъри


Такива двигатели се намират под голям брой модели, голяма част от които се предлагат на пазара на употребявани автомобили. Те са особено полезни при кросоувъри – заради по-високо тегло на тези превозни средства. И което е по-важно – конструктивно те до голяма степен повтарят вече споменатите 1,6-литрови мотори, но са с по-голям ресурс.

Много експерти твърдят, че двигателите с компресор имат по-кратък живот от атмосферните, като това е вярно отчасти. При правилна поддръжка и сипване на качествено гориво разликата в ресурса е минимална. Тези с компресор обаче са по-сложни и капризни, което съответно ги прави по-скъпи са за ремонт. А някои неизправности при тях водят до сериозни механични повреди.

Ето защо, ако търсите употребяван автомобил, особено кросоувър, който вече е изминал 100 000-200 000 км (повечето на пазара са точно такива), 2,0-литровият атмосферен мотор е доста добър избор. Експертите от „За Рульом“ предлагат 5 такива двигателя, които имат приблизително еднаква мощност. Повечето са от Япония, като това се обяснява с факта, че европейските производители залагат на турбомотори. Затова и почти няма да намерите 2,0-литров атмосферен двигател на кросоувър от Стария континент.

Пет 2,0-литрови двигателя със сериозен ресурс (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #30
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Докторът ( преди 1 ден )
    Ужас. Тази статия е някаква шега.
  • #29
    2 rate up comment 0 rate down comment
    иван ( преди 2 дни )
    тук май никой не разбира от двигатели
  • #28
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Хонда ( преди 2 дни )
    Хонда Ц-РВ 2003г.В момента на 429000кмОт 200000км е на газ,Смяна на масла на двигател ,скорости и диференциал по препоръчани интервали интервали и реглаж на клапани.Повече НЕМСКИ КОШНИК НИКОГА!
  • #27
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Карах 10 години БМВ 528 само доливай масло сменявах маслен филтър на 70000 х .на 507000х скъса клапан
  • #26
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Дсд
  • #25
    5 rate up comment 6 rate down comment
    да ви кажа само ( преди 3 дни )
    че нещо не видях немско-фашистки марки тук.... хм защо ли?!
  • #24
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Dedoslav ( преди 3 дни )
    Бих добавил 2.0 HDI на Пежо от началото на века, който се вгражда и в Ситроен, както и отделни модели на Форд и Волво. Здрав и безпроблемен.
  • #23
    10 rate up comment 0 rate down comment
    до #18 ( преди 3 дни )
    Дрънкаш тотални простотии. Маздите имаха проблем с ръждата, когато бяха под шапката на Форд. От тогава няма абсолютно никакъв проблем с корозията. Явно си толкова изостанал, че не го знаеш това. Ако не ми вярваш погледни някоя стара Мазда от времето след Форд заигравката на японците и ти гарантирам, че няма да видиш никаква ръжда никъде.
  • #22
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Смех ( преди 3 дни )
    Как ще изкарат 400-500хил.,само докато си платят една магистрална такса,старт-стоп системата гаси колата 20-30пъти,което е равносилно на седмично палене - гасене по български стандарт.
  • #21
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Бумеранг ( преди 3 дни )
    Peugeot 1.6 hdi , а днес е 1.5 blue hdi...Прекрасен мотор. 2010 купих 307 комби на 3 години и 115к и го карах 10 години. Беше на 300к. Единствено по двигателя смених един EGR клапан и два дебитомера. Само масло TOTAL от Пежо и газ. Нито масло гори, нито нищо! Разход средно 5/100. Сега има чисто нова 301 със същия двигател (разлика 50куб. и 7кончета и се надявам, че не съм сгрешил. Разходът е по-нисък, но оборотите също са по-ниски, което значи, че са пипали предавателните числа и така моторът не