IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

8 причини да карате кола с ръчни скорости

Механичните предавки отиват в историята, но все още имат някои предимства

Все по-малко нови автомобили слизат от конвейера с механична скоростна кутия, която обаче продължава да има много лоялни фенове. Има, разбира се, и много хора, предпочитащи автоматика, така че изборът никак не е лесен. При първите надделява желанието да изпитат удоволствие от шофиране, докато вторите просто се интересуват от това да стигнат от точка А до точка Б.

И все пак, трябва да се признае, че шофирането с механична скоростна кутия в градски условия не е особено забавно. В същото време, извън града ръчната смяна на предавките определено дава по-голяма наслада, отколкото автоматика. Ето 8 причини, поради които отиващата в историята механична скоростна кутия е за предпочитане.

8 причини да карате кола с ръчни скорости (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #11
    18 rate up comment 31 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Не се сещам за нито едно предимство на ръчната скоростна кутия, освен по- евтината поддръжка. Отделно съвременните автомати имат и ръчен режим, може да си държиш на която предавка искаш, както и да превключваш, когато искаш
  • #10
    44 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Само най- новите автоматици е възможно да горят по- малко гориво от ръчка и то не винаги. Масово си горят повече.
  • #9
    21 rate up comment 46 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Поредната неактуална статия. Ръчната скорстна кутия е отживелица, колкото и да е здрава и евтина. Удобството да ти е свободна ръката и да не мислиш за оборотите на двигателя е несравнимо, както и други удобства като автоматични фарове, чистачки, затъмняващо огледало, круиз контрол. Разбира се, ако си пубер, който иска да се хвали, че вече кара кола, е разбираемо да се възторгва по ръчни кутии. За тези, които сме навъртели близо милион километра, това е без значение.
  • #8
    24 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Единственото обективно предимство на ръчката е цената. Всичко друго зависи от шофьора. На начинаещия 90% от вниманието му е насочено към правилното превключване, вместо да си гледа пътя. Поради тази причина масово младите шофьори не отразяват знаци, ако въобще ги познават.
  • #7
    13 rate up comment 38 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Гроздето е кисело - каза Стамат , бачкатор на минимална заплата, които кара Пасат 1.9 TDI 2003 г. с ръчна скоростна кутия .
  • #6
    40 rate up comment 13 rate down comment
    Bgh ( преди 1 година )
    Карам кола на 5г с 7gtronic plus... Върши си работата... Но удоволствието е отрицателно.При първа възможност се връщам на ръчни скорости.
  • #5
    27 rate up comment 30 rate down comment
    ? ( преди 1 година )
    Откакто съм с автоматици - ръчна НИКОГА вече !
  • #4
    22 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Преди десетина дена писахте, че трябва да избирам автоматиците. Сега пишете обратното. Разберете се помежду си и спрете да пълните сайта с безполезни статии.
  • #3
    5 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Едно от друго по-***.Единственото, което е донякъде вчрно е по-висок разход в града за някой автоматици.Но и по- голямо удобство.Масово вече е автоматик в трите му варианта:С хидротрансформатор, безстепенен и ДСГ ПДК или друг робот с два сухи диска и 14 скорости.
  • #2
    25 rate up comment 51 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Никога ръчка не е по икономична по простата причина че никой не превключва по добре от компютъра