IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mitsubishi разкри двигателите на новия ASX

В Европа кросоувърът ще използа техниката на Renault Captur

Японският производител Mitsubishi публикува нови изображения на второто поколение на кросоувъра си ASX, като разкри и неговите характеристики за Европа. Именно Стария континент ще бъде първият пазар за модела, чиято премиера е насрочена за началото на 2023 г.


Mitsubishi ASX


От компанията потвърдиха, че технически новият ASX ще бъде свързан с европейското Renault Captur, с коeто споделя една платформата. Това не само ще спести на японския автомобилен производител разходите за разработване и стартиране на производството на нов модел (сглобяването ще се извършвано в испанския завод на Renault), но също така ще опрости процеса на сертифициране в Европа.

Вторият ASX ще се предлага в Европа с базов 1,0-литров бензинов двигател, който развива 91 к.с. и работи в тандем с 6-степенна механична скоростна кутия. Алтернатива ще бъде 1,3-литров мотор с 4 цилиндъра, развиващ 158 к.с., като той ще се съчетава или механична кутия, или с преселективна 7-степенна роботизирана трансмисия.


Mitsubishi ASX


На върха на гамата ще се разположи бъде хибридна версия с 145 к.к., в чиято основа ще бъде 1,6-литров атмосферен двигател. Тя включва също електромотор и литиево-йонна батерия с капацитет 10,5 кВт/ч.

Що се отнася до дизайна на бъдещото ASX, той ще е с в стила на концептуалното Mitsubishi eX за 2015 година. От изображенията става ясно, че новото поколение ще бъде в стила на SUV-купе, като логото на марката вероятно ще се премести от решетката до ръба на капака.

0 от 500
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Petrov ( преди 1 година )
    Срам и позор за марката затова ще си карам новичкото Mitsubishi ASX което си купих 2020 година производство 150 коня 2000 кубика и няма да го сменя за тая бракма бях се замислил да взема по-новото като излезе но сега като прочетох това дума да не става не го давам и за две от тия таратайки
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Lubo ( преди 1 година )
    Така е за съжалиние.Трябва да се слугува на еко норми.Иначе комините но ТЕЦ-а,там няма еко норми.
  • #2
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    За здравина зависи колко бюджет са дали на инженерите - няма проблем да го направят вече 1.0 3 цил 100-120кс. Но въпроса е че това трябва да е евтин двигател. Пак сигурно ще изкара 200к км без проблем. Обаче идва друг проблем - като изкараш 150 кс/л от малък двигател първо получаваш голяма турбо дупка ,второ бавна реакция на пe.дaла на газта, трето малък работен диапазон почти като атмосферка и четвърто малко да натиснеш повече газта и започва да налива с кофата гориво за да пази от детонации
  • #1
    17 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Пълна гавра- 1.0, 3 цил. и 1.3 литрови миксера и чудото на техниката 1.6. Цяло чудо ще е ако си изкара гаранцията. Този 3 цилиндровия не ми се мисли какъв ужас е за каране. А едно време какви коли правеха японците