IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Компактните SUV: от най-лошия до най-добрия

Първите места в тази американска класация са за Volkswagen и Mazda

Модата идва и отминава - но не и тази на кросоувърите. Вече над десетилетие компактните SUV модели ежегодно увеличават пазарния си дял и по всичко личи, че в близко бъдеще тъкмо те ще са най-предпочитаният тип автомобил. Което обяснимо засилва интереса ни към всякакви класации за качествата на отделните модели - та дори и да идват отвъд океана. Тази конкретна подредба на актуалните кросоувъри е дело на реномираното щатско Car&Driver - изданието, което на практика изобрети тест-драйва в съвременния му вид преди повече от половин век. Втората причина да ви занимаваме с мнението на американци е, че от 16-те модела в класацията всъщност само два не се предлагат официално в Европа - а и те могат да бъдат забелязани вече по българските пътища благодарение на изгодния презокеански внос (като видите какви са базовите цени на тези модели в САЩ, ще си обясните защо).  


Компактните SUV, класирани от Car&Driver (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #15
    6 rate up comment 2 rate down comment
    N ( преди 1 година )
    Само дето изброените никак не са компактни, компактни са фият седичи, сузуки джимни, и др.
  • #14
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Ясновидец ( преди 1 година )
    предвиждам, че тигана в тази класация ще се изпари след някоя и друга година, като се разбере, че не може да се мери по надеждност с японците и корейците
  • #13
    13 rate up comment 2 rate down comment
    do#11 ( преди 1 година )
    Ами така е за съжаление! Чудното е защо толкова много ни ги навират тези електрички и защо толкова много искат едва ли не на момента да се електрифицираме при условие, че нито имаме толкова ток, нито има къде да го зареждаме. С дизелите беше същото. Дизел та дизел. Били найекологични, икономични и незнам си кво, а накрая какво стана. Същото ще бъде с електрокарите. Онези по канцелариите ще се усетят че пак са на грешна посока. Нямам против електричките, но е рано за тях. Много рано...
  • #12
    14 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Купи си електричка и се чуди къде да я зареждаш
  • #11
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    10 - много съм съгласен с теб. Електричката има смисъл ако караш много градско малко извън и имаш къде да я зареждаш на нощна тарифа. Ама как да дадеш минимум 65-70к за компактен автомобил, който едва ли ще прави много километри?
  • #10
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Електричка за СУВ ми е малко като дървен камък. Електричката е да се ползва за къси и средни разстояния. За какво ти е голям автомобил в града и около него пък дори и електромобил да е. Според мен електромобилите трябва да са малки до средни автомобили с висока енергийна ефективност, а не тежки, големи и с форма на тухла джипки. Обичам да пътувам много из Европа. Електричката не ми върши работа. За втора кола е ок, но не и за оасновна в моя случай. За тези,които не пътуват много сигурно е ок.
  • #9
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Повечето средни СУВ съм ги карал, които са на пазара ни и според мен най-доброто по отношение цена, екстри, здравина и икономичност е РАВ 4 хибрид. Взех си вариаНта 4х4 защото е малко по-мощен 222 к.с. и по-икономичен. По-икономичен е заради ел.мотора на задната ос, който заедно с този на предната регенерират повече ел.енергия и зареждат мн.бързо батерията. Както и да е казвам ги тези неща, ако някой реши да си взема да ги знае и много да не се лута, като мен да тествам мн.коли.
  • #8
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Че се върви към изравняване върви се (за съжаление не с поевтиняване на електричките) Но още сме далеч да кажем че си заслужава електричка срещу ДВГ. Конкретно Ениак ти започва от 75к с малката батерия 150 коня и задно. И е сравнително постно оборудван. Кодиак ти е на 80к за 200 коня 4х4 почти топ оборудван
  • #7
    2 rate up comment 6 rate down comment
    От 6 ( преди 1 година )
    Вече има и Шкода Ениак и Фолксваген ID5, които ценово също са там някъде. Изкуствено или не цените на електрическите коли и тези с ДВГ (върховите нива) се сближават и става по-изгодно да се купуват електрически.
  • #6
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    В България най-високото ниво на ЦРВ е почти 94000 лв, а на Рав4 с няколкостотин лева отгоре. А плъгин хибридът почва от 104000. За тези цени вече има Кия EV6 и Хюндай Ionic 5. Предполагам, че електрическата Тойота bz4x също ще бъде там някъде. Иначе бензиновите Равки почват от 54000 лева. Ако човек иска евтино, може да си вземе бензинова, но ако гледа високите нива, по-добре електрическа. По-изгодно ще бъде в средносрочен план, особено ако се вземе предвид обезценката