IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 евтини коли на старо с много здрави двигатели

1,6-литровите атмосферни мотори си остават отличен избор

Колкото по-прост е двигателят, толкова по-дълго време издържа, гласи едно популярно правило сред хората, занимаващи се с автомобили. А ако търсите надеждна кола с евтин и надежден двигател, чийто ремонт не е скъп, можете да потърсите във възрастовата група 10-15 години. Офертите там са много, като голяма част от тях са именно с такъв задвижващ агрегат.

В случая ще стане дума за един от най-надеждните мотори – 1,6-литров с атмосферно пълнен. Той е идеален за дълга употреба, тъй като има един разпределителен вал, два клапана на цилиндър, многоточково впръскване и изцяло чугунен блок. Вярно е, че ерата на тези агрегати приключи преди 20-ина години, когато компаниите преминаха към алуминий, 16 клапана, директно впръскване и компресор. Но много от предлаганите модели останаха дълго време в най-простите конфигурации. Именно там ще потърсим такива мотори.

5 евтини коли на старо с много здрави двигатели (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #15
    4 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    VW 1.9 TDI с помпа-дюза. Не знам за нещо по евтино което да може да изкара толкова километри.
  • #14
    12 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Хахаха на Тойотата изкарвал до 350 000 км, а на дачията и на другите изкарвал над 500 000. Това са пълни глупости. Имах Карина с този мотор. Изключително здрав двигател. Никакви проблеми не съм имал, а беше на доста километри. Нисанския мотор и той е доста здрав. Имах Нисан Съни на доста години и мотора беше на над половин млн.км. без проблеми с АГУ на газ и ни масло пипаше ни кищо. Мудничък но здрав. Продадох колата заради ръжда, но двигател пушка.
  • #13
    11 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Поредната много НЕумна статия. Двигателите с хиляди проблема, ама били здрави. А най-смешно ми стана за Екотека и мотора на ФВ. И двата са се доказали, като проблемни и са големи маслояди. Ама много големи. Имал съм ги и съм сменял какво ли не по тях и гумички на повдигачи, но нищо не помага. Маслото си го хапват яко. Майстори са ми казвали, че единственото решение е да се отвори двигателя, да се шлайфат цилиндровите втулки и да се заменят сегментите на буталата. Да но това струва много.
  • #12
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Някои от тези стари двигатели се сменят с нов за цената която ви сменят издуханото турбо на новото БМВ, надеждни ненадеждни това двигателя стана консуматив.
  • #11
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    не, мерси
  • #10
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Я кажете Аурис 2 като на снимката или Хонда Сивик на същите години 2012-2015 бихте предпочели?
  • #9
    23 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Е тоя екотек е с описани доста проблемни неща кое му е здравото само чугунения блок май.
  • #8
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Илия ( преди 3 седмици )
    Какво ще кажете за Волво-Д5дизв.езел производство 2004г.
  • #7
    21 rate up comment 1 rate down comment
    FenIX ( преди 3 седмици )
    250 000 км без основен ремонт сигурно е постижение за съвременните турбини рани малолитражки но за старите не е нещо особено като км.
  • #6
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Галин иванов ( преди 3 седмици )
    Най не здрави