IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как да разберете историята на употребявана кола чрез монтажните болтове

Някои на пръв поглед дребни детайли могат да разкрият много от миналото на автомобила

На автомобилния пазар има недостиг на нови автомобили, така че купувачите все повече обръщат внимание на употребяваните коли. Когато се гледа една кола, купувачът обикновено обръща внимание на това, което хваща окото, но не и на малките неща. Междувременно такива малки неща като болтове и гайки могат да разкажат много за миналото на автомобила. За какво иде реч, ви разказваме сега.


съвети


Проверката на колата, която харесвате, започва с каросерията. Тук няма много болтове, но всички са важни. Затова отваряме всички врати и гледаме главите на болтовете. Всички те трябва да са непокътнати, без никакви следи или дълбоки драскотини.

В противен случай можем да заключим, че са били развинтвани, тоест вратите са били сваляни. А вратите обикновено се демонтират след тежка катастрофа. Разбира се, има и изключения, но като цяло наранени болтове с повърхностна ръжда по тях са повод за размисъл.


съвети


След това трябва да отворите капака и да проверите болтовете, които закрепват предните калници. Тук всичко е същото: те трябва да са непокътнати и покрити с фабрична боя. Случва при ремонт те да са били развити много внимателно. Но следата от главата на ключа винаги може да се различи. Ако откриете такива следи, това означава, че калникът е сменян или ремонтиран.

Друго интересно място под капака е генераторът. Ако видите, че болтовете на закрепването му са наранени, това също е причина да внимавате. Факт е, че ресурсът на възела е много приличен. Често се равнява на 150 000 километра. Ако колата има пробег до 100 000 км и генераторът е сменян, тогава знайте, че километрите не са реални.


0 от 500