IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Три модела, които бихме купили веднага, ако още се правеха

Тези автомобили са се превърнали в еталон на надежност и отлично качество

Времето поставя всичко на мястото си, като обикновено трябва да минат между 7 и 10 години от старта на производство, за да се разбере колко надежден е един автомобил. Тогава може да се оцени качеството му, както и да се разбере дали компанията, която го е разработила и пуснала на пазара, е спестила нещо. И това помага на евентуални купувачи да се ориентират към даден модел или пък да се откажат от него. В случая експертите от NJCar посочват три автомобила, които биха купили веднага, ако те се произвеждаха в момента. Те са доказали своите качества и няма да разочароват своя собственик.


Три коли, които бихме купили веднага (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #6
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Бате, бате ( преди 2 години )
    Спрял си като папагал на едни и същи заучени фрази от нета. А си оцелял само с благословията на Всевишния, да нямаш ПТП. Както и всички останали. И нискограмотен може да напише Old VS New crash test и да види нагледно как стоят нещата в ситуация. Иначе да, чудесни са. Помня нашата 123-ка 300D, возеше като кораб, едваам минаваше Запорожец на драг и сме му товарили 15 торби цимент от старите по 50 кг...
  • #5
    6 rate up comment 19 rate down comment
    Кеф ( преди 2 години )
    Шперплата е оня кнеф на мерцедес отгоре с бакелитеното табло
  • #4
    17 rate up comment 3 rate down comment
    до 2 ( преди 2 години )
    Тогава какъв беше трафика, какви бяха скоростите, колко км средно се караше и сега как е? Така че това че тогава се е оцелявало с тези коли не означава че сега са на нивото на новите. Иначе като комфорт и удоволствие съм съгласен, че имат какво да предложат. Макар че един модерен 2.0 турбо ще ги засрами и като разход и като динамика, въпреки че новите коли са доста по-тежки
  • #3
    30 rate up comment 10 rate down comment
    До номер 1 и 3 ( преди 2 години )
    Главчо, от коментарите ясно се разбира, че никога не си сядал в някоя от посочените коли. Изпуснал си много. По твоята логика, ако сравним трите модела с любимото ти Рено, то твоя обичан автомобил си е направо ковчег от шперплат. Не се изказвай, че ставаш смешен.
  • #2
    9 rate up comment 42 rate down comment
    Рено ентусиаст ( преди 2 години )
    Кое им е убавото дърти ръждавелници с пътно поведение на бобслей с окачване друсащо като военна газка мудни двигатели една епоха в която дпри в8,12 по производителност се равнява на днешен 4-цилиндров двг.Ускорение за бог да прости максимална скорост при 180км/ч трепери все едно е миг-29 и ше излетиш ама като попнете да говорите за миналото все едно голямата работа е било па то допотопни технологии и ние сме живели тогава спокойно
  • #1
    41 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    1-ви, интересно как сме оцелели до сега? А преди тези карахме Москвичи, Лади, Жигулита, Застави, Полски фиатчета и т.н. Ако бяхме метросексуални джен-дър-чета, сигурно нямаше да оцелеем, както казваш. Аман от момченца, които са по-кекави от момичетата от онова време. Аре бегай да си скубеш веждите и да се обезкосмяваш по краката, че ще ти се смеят останалите амбреажи! А колкото до тези коли, то наистина бяха страхотни. Мержана беше мечта, но беше много скъп. Пасатора го имах. Много добра кола.