IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru представи обновеното Legacy

Седанът получи промени в дизайна и нов 2,4-литров турбомотор

Компанията Subaru представи модернизирания си седан Legacy, който е претърпял фейслифт между смяната на поколенията. Моделът е получил както външни, така и технически доработки.


Subaru Legacy


Автомобилът се отличава от своя предшественик благодарение на променената предна част с увеличена решетка на радиатора, под която е поставен нова, по-агресивна броня. Фаровете против мъгла обаче си остават същите, докато при Outback, например, бяха сменени с нови. Задницата на седана запазва формата и вида си.

В кабината, поне на пръв поглед, нищо не се е променило. Старата мултимедийна система с вертикален 11,6-инчов екран обаче е получила нова графика на менюто и вече поддържа безжична връзка с интерфейсите на Apple CarPlay и Android Auto. Като опция се предлага отопляване на волана.


Subaru Legacy


Важна новост при Legacy е модернизирана система EyeSight, при която е увеличен зрителният ъгъл на стерео-камерите под предното стъкло и е подобрен софтуерът. В най-високото си оборудване - Touring XT, обновеният модел получава система EyeSight от следващо поколение, която добавя трета камера. Тя е монтирана в центъра, като „разпознава“ по-бързо пешеходци и велосипедисти. Системата включва и нов електрически усилвател на спирачките, който позволява на електрониката да започне да намалява скоростта по-бързо и по-силно.

Базовият двигател за модела си остава досегашният – 2,5-литров атмосферен боксер, развиващ 185 к.с. и 238 Нм въртящ момент. Той работи с вариаторна скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела.


Още снимки на обновеното Subaru Legacy - вижте в галерията:


Топ-версията – Sport, вече е оборудвана с 2,4-литров турбомотор с 4 цилиндъра, който развива мощност от 264 к.с. и 375 Нм въртящ момент. Този автомобил се отличава със спортни настройки на окачването, допълнителните аеродинамични елементи по каросерията и 18-цоловите джанти.

Снимки: Subaru

0 от 500
  • #3
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Пазарът определя ( преди 3 месеца )
    След като най-големият им пазар е САЩ, няма какво да ни учудва нито дизайна, нито вариатора. Там определено ги харесват, и ги купуват, а ние какво харесваме - няма никакво значение, щом не сме им целеви клиенти!
  • #2
    6 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Субару трябва да уволнят целия си дизайн отдел. Но, като гледам, май вече са го направили и дизайнът е дело на чистачката във фабриката.
  • #1
    5 rate up comment 11 rate down comment
    v-1 ( преди 3 месеца )
    Само като порчета вариатор и започва да ми се повръща... :)Нищо интересно от Субару и мнищо ново.