Американската организация за подпомагане на потребителите Consumer Reports публикува поредната си годишна класация за най-добър избор при покупка на автомобили. Нейните експерти посочиха най-добрите брандове, представени на пазара в САЩ, като и най-добрите модели в различните категории.
На първо място сред брандовете е Subaru, като японският производител се изкачва с две места напред в сравнени с предишните 2 години. Победителят от 2021 г. Mazda се смъква с една позиция надолу, а в първата тройка попада и BMW.
В Топ 10 на марките влизат 6 производителя от Япония, което е с един повече от миналата година. В същото време броят на премиум-марките сред първите 10 вече е 5, което е две повече. След BMW се нареждат Honda, Lexus, Audi, Porsche, Mini, Toyota и Infiniti, но го няма Hyundai, който през 2021 г. беше на десето място.
Класирането е направено след проучване сред потребителите, използващи услугите на Consumer Reports, както и след тестове на автомобилите от екипа на списанието, издавано от организацията. Те са категорични, че лидерите в класацията имат „най-последователно представяне на своите модели“.
В списъка попадат общо 32 автомобилни производителя, като се отчита спад в представянето на местните марки. През миналата година Chrysler и Buick заемаха съответно осмо и девето място, но сега вече са 11-и и 16-и. Dodge се смъкна на 16-а позиция, докато Tesla е чак на 23-а. На последното – 32-о място, се свлече Jeep, като това се дължи на проблемите на Gladiator.
Най-добрите модели в отделните класове (ГАЛЕРИЯ):
Триредовият SUV със средни размери продължава да се представя отлично след излизането си на пазара, като показва почти перфектни резултати на пътните тестове. Освен това, този модел получава и най-високи прогнозни резултати за бъдеща надеждност и удолетворение на собственика.